AFTER THREE WEEKS / BEST HAIR STORE

11:42


Rzadko wiąże swoje włosy. Najlepiej czuje się w rozpuszczonych. Przeglądając zdjęcia z ostatnich pokazów i kampanii bardzo spodobała mi się moda na kucyka. Mam dosyć długie włosy, ale są kręcone, a wolę ten efekt, kiedy kitka jest dłuższa. Dlatego dopinki do włosów są od jakiegoś czasu moim wielkim ulubieńcem.
Niedawno przyszły do mnie dopinki od BestHairStore. Przed dotarciem paczki obawiałam się trochę o ich jakość, jednak na szczęście zostałam pozytywnie zaskoczona. Doczepki są naturalne i co najważniejsze - porządnie wykonane. Klipsy, którymi doczepiamy pasemka nie ześlizgują się z włosów.  Jeśli chodzi o odcień to skusiłam się na ombre. Doczepki fajnie współgrają z moim naturalnym kolorem. Najbardziej podobają mi się te mega jasne końcówki, dzięki którym mogłam w końcu zobaczyć, jak wyglądałabym jako blondynka. Kolejnym wielkim plusem według mnie jest to, że są bardzo delikatne i przyjemne w dotyku. To wszystko sprawia, że czuję się w nich bardzo komfortowo i nie muszę się bać, że zaraz mi się coś odczepi. A efekt jest bardzo naturalny.
Na ich stronie jest duży wybór, jeśli chodzi o kolor, długość doczepek, są też kręcone i proste, więc polecam zajrzeć. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.

spodnie - stradivarius / top - H&M


You Might Also Like

37 komentarze

  1. Naprawdę dobrze to wygląda ;) nie zauważyłam, że to dopinki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie białych spodni z czarnymi cygaretkami. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy bym nie powiedziała, ze to doczepy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się obecnie zrobiło "naturalnie" ombre, ponieważ wcześniej rozjaśniałam włosy do platynowego blondu, potem, jak wyhodowałam już dość spory odrost, to zafarbowałam włosy pod kolor odrostu, niestety teraz z końcówek farba się wypłukała i samiuteńkie końcówki zjaśniały od słońca, więc mam ombre pełną parą :P
    Myślałam nad doczepami, ale na całą głowę, nie do kucyka. Chętnie zajrzę na stronkę i poprzeglądam, czy jest tam coś, co mnie zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna ta bluzeczka ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fotki, podobają mi się twoje buty. Obserwuję! ♥

    Last Dream By Me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopinki wyglądają na bardzo porządne. Ja nigdy ich nie stosowałam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy efekt, dopinki wyglądają na solidne i co ważne, prawdziwie
    Kocham katany!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście wolę naturalne włosy, bez zbędnych przedłużeń i doczepek. Świetna stylizacja!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam te same buty <3 swietnie wygladaja te wloski <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy dużo zmieniają. Wyglądają ciekawie

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja. Bardzo lubię białe spodnie :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem doczepek. Nie ukrywam, że troszeczkę obawiam się z ich aplikacją. Kolor, który przedstawiłaś jest całkiem ładny.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam doczepek, wiem że mogą się fajne sprawdzić na wyjścia :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz!
    Miałam podobny problem, też nie lubiłam wiązac włosy w kucyka.
    Ale mimo wszystko wybrałabym naturalność w twoich włosach, bo są naprawdę ładne!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! Takie dopinki to świetna sprawa.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękne włosy, podoba mi się również katana :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widać, że to dopinki! A zdjęcia super :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne tlo do zdjec! Jesli chodzi o doczepki-nie przepadam. Nie potrafiłabym ich nosić. Ja też częściej chodzę w rozpuszczonych włosach-do szkoły,ale zawsze po szkole je związuję. WYgoda na 1 miejsce! xoxo
    https://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze zrobiłaś, że postawiłaś na ten kolor, faktycznie świetnie wygląda z Twoimi ciemniejszymi! Ja jednak na Twoim miejscu nie przypinałabym tak wielu kosmyków na raz, bo wtedy wygląda to sztucznie, a i włosy są bardzo obciążone i mogą się łamać. :)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również czekam na doczepy od tego sklepu! Po Twojej recenzji jeszcze bardziej nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  22. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, jestem w szoku, że te włosy się aż tak zmieniły! :O

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :D
    Bardzo ładna biała stylizacja :*
    Tez wolę miec rozpuszczone włosy :D

    Odwdzięczam się za obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW, włosy wyglądają jak twoje naturalne!
    Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja :)
    Zapraszam do mnie
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też raczej nie przepadam za wiązaniem włosów :p ale czasem to robię. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super dopinki ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze nigdy nie korzystałam z tego sklepu, ale po Twojej recenzji może też coś znajdę :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowane do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Twe włosy są świetne! Ślicznie wyglądasz! <3
    Come to my world: https:https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/2017/05/londyn-2017.html Will be interesting...♥
    XOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  31. Super te doczepki, w tym kucyku wyglądasz nawet jak Ariana, tylko że z jasnymi włosami :* W ogóle to stylizacja z następnych zdjęć jest mega! Takie lubię!
    http://themoonnest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram