BASKETBALL COURT / SUDIO SWEDEN

11:27



Dawno tutaj nie pisałam. Brak pomysłu. I weny. Za każdym razem, kiedy próbowałam, po napisaniu kilku zdań nie wiedziałam, co dalej. Dlatego pojawiały się posty tylko ze zdjęciami. Osobiście ja uwielbiam takie wpisy na innych blogach. Moja strona jest głównie o modzie i na niej chcę się skupiać najbardziej. Zdjęcia mówią same za siebie. Wyrażają to, co chce przekazać i są najważniejszą częścią posta. Zawsze dokładnie widać każdy element stylizacji. Opisywanie mojego outfitu, który przedstawiony jest na zdjęciach uważam za zbyteczne. Nie umiem pisać o modzie i o wiele łatwiej jest mi wyrażać swój styl po przez fotografie. Dlatego możecie spodziewać się więcej postów tylko ze zdjęciami.















spodnie - Reserved / koszulka - Toomy Hilfiger / buty - Nike  Air Huarache


Niedawno przyszła do mnie paczka od Sudio Sweden, a w niej były bezprzewodowe słuchawki z kolekcji Vasa Bla. Strona dysponuje kilkoma kolorami, ja wybrałam rose gold white. Przy zamówieniu słuchawek dostajecie także za darmo marmurkowy case. Ja jestem osobiście bardzo zadowolona i nareszcie rozwiązał się mój problem z zaplątanymi kabelkami.
Mam też dla was 15% kod zniżkowy na wszystkie produkty z tej strony.
KOD zniżkowy: 22-ffashion




You Might Also Like

44 komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem Twojej twarzy, jesteś przepiękna i bardzo fotogeniczna!!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, jeśli posty dotyczą mody,to zdjęcia najlepiej oddają to co chce się przekazać :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. This ear piece is nice
    http://www.melodyjacob.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful post and photo, Dear!<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :)
    Też mam te słuchawki i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczną urodę! Z wielką chęcią zrobiłabym Ci kilka zdjęć :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, również ostatnio zamówiłam te słuchawki. Są świetne!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się koszulka :3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię posty tego typu, super sprawa z tymi słuchawkami, wyglądasz świetnie!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. You are so pretty!Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Nuxe Huile Prodigieuse Dry Oil *

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak piszesz zdjęcia mówią same za siebie, cudowna stylizacja! Zakochałam się w koszulce Hilfigera!


    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :)
    Słuchawki ciekawe :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja *-*
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super obudowa! :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje stylizacje! Są świetne. Czasami posty ze zdjęciami są o wiele lepsze. Super :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny zestaw w lekko sportowym klimacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne sa te zdjecia! jestem wprost zakochana w tej obudowie od iPhona

    pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna stylizacja :). Czasem same zdjęcia potrafią wyrazić więcej niż barwne słowa na temat outfitu. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, stylizacja typowo w moim stylu. Super!

    http://piiiinkelephant.blogspot.com/2017/03/sewilla.html

    OdpowiedzUsuń
  21. pasuje Ci taki luźny look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia i do tego mega słuchawki, zazdoszcze mega bo są śliczne :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie że w końcu wracasz :) I nie zistawiasz bloga ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moda powinna być wyrażana przez ciuchy, a nie słowa :)

    Zapraszam do siebie :)
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Jednym słowem nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Post super! Bardzo mi sie podoba twoj blog, wiecej takich postów! Super piszesz, oby tak dalej;) https://www.facebook.com/FLARRI

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz racje, nie ma co pisać na siłę, wena sama przyjdzie. :)
    Masz ciekawy styl - podoba mi się!

    MÓJ BLOG - POWROT PO DLUGIEJ PRZERWIE

    OdpowiedzUsuń
  30. stylizacja pierwsza klasa! jestem ogromną fanką twojej delikatnej, subtelnej urody- aż się miło patrzy!

    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna stylizacja :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia, a słuchawki śliczne! <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Często się napotykam na te słuchawki... ciągle za mną chodzą haha muszę coś z tym chyba zrobić ;)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  34. uważam że posty w których notka polega na opisaniu stylizacji jest zbędna, bo wszystko widzimy na zdjeciach, dlatego pomysł aby po prostu dodawać same fotki jest według mnie jak najbardziej na tak. ale czasami napisz coś od siebie do swoich czytelniczek :D
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również lubię posty z dużą ilością zdjęć, a opisywanie outfitu uważam za zbyteczne (szczególnie jeśli jest to coś typu "mam na sobie błękitną sukienkę..." - przecież każdy to widzi :D).
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Posty z samymi zdjęciami uwielbiam. Ja na swoim blogu też coraz częściej dodaje posty bez zbędnego pisania, na pierwszym miejscu są stylizacje <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się z Tobą w stu procentach, uważam, że przy blogu ze stylizacjami wystarczą zdjęcia bez zbędnego opisywania:)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/2017/04/hej-odzywam-sie-pierwszy-raz-od.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Amazing photos

    Your blog was shared on my blog The Blogs Showcase and your link has been linked to My Blog List (MBL - top right).
    Link to this shared : http://blogsshowcase.blogspot.com/2017/03/22-ffashion.html

    OdpowiedzUsuń
  39. oj też czasem wole zostawić wpis bez żadnego zdania bo jak już piszę to chce aby to było w jakiś sposób ciekawe dla czytelnika,
    pozdrawiam! :D
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna stylizacja *.* Bardzo lubię przeglądać posty z samymi zdjęciami :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Same zdjęcia też są jak najbardziej ok, w szczególności że są bardzo ładne. :)

    WWW.KAIAKAILI.PL

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram