Irresistible Me

11:31


Hej kochani!
Za każdym razem, kiedy zapuszczam włosy po jakiś czasie w mojej głowie pojawia się myśl "a może, by coś w sobie zmienić?". I ścinam! A potem tego żałuje i znów zapuszczam. I sytuacja powtarza się tak w kółko i w kółko. Po tylu razach, wiem, że najlepiej czuje się w długich. Na dodatek jest to dla mnie wygodniejsze, ponieważ kiedy się spieszysz możesz związać sobie włosy w kitkę czy koka, i gotowe. I mimo że nie mam aktualnie krótkich włosów to marzą mi się dłuższe. Moje małe marzenie spełniła ostatnio firma Irresistible Me, która przysłała mi dopinki. Pierwszą fryzurą, jaką udało mi się dzięki nim zrobić jest kucyk, za którym tak bardzo się stęskniłam. Najbardziej jestem zadowolona, że efekt, jak widzicie na zdjęciach, jest bardzo naturalny.















You Might Also Like

41 komentarze

  1. Faktycznie wygląda to bardzo naturalnie!
    Ślicznie wyglądasz <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, tez mam od nich doczepy i jeszcze taki sam pedzelek!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają naprawdę dobrze i nie widać tego przejścia z naturalnych na doczepiane
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladają bardzo naturalnie :) współpracowałam z tą firmą i dostałam od nich lokówkę ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie tak samo jak Ty ;)
    Bardzo niezdecydowane kobietki :D
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    Zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz w tak długich włosach! :) Ja bym chciała mieć krótkie ale jakoś szkoda mi zciąć :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo pasują ci takie długo włoski! I bardzo pięknie wyglądasz :)
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądasz w długich włosach, bardzo naturalnie :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zauważyłam, że to doczepy, bardzo naturalny efekt :)
    moja rada co do zdjęć-nie patrz się w podgląd tylko w obiektyw :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przekonałam się do krótszych włosów i chyba niedługo wybiorę się do fryzjera. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tak samo raz ścinam żałuję, a potem znów, na szczęście od listopada udało mi się wytrzymać i ich nie śćinać, bo myślę że lepiej mi będzie w długich włosach.
    http://treamicii.blogspot.com/2017/02/ferie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt :D i piękna toaletka! ;) Obserwuję i pozdrawiam ;*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby nie to, że napisałaś ze są to włosy dopinane nie zauważyłabym tego :)
    Ja sama nie potrafię zapuszczać włosów, bo gdy już postanawiam je zapuścić nachodzi mnie chęć by je skrócić, może tym razem mi się uda heh :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś ładniutka :) też zdecydowanie lepiej czuje się w dłuższych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja teraz myślę o ścięciu włosów, ale wiem że będę żałować więc takie doczepki byłyby świetnym rozwiązaniem :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny efekt :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie nie ma żadnej różnicy pomiędzy naturalnymi włosami na zdjęciu a doczepkami. Muszę przyznać, że gdybyś nie wspomniała o tym w poście, z pewnością nie domyśliłabym się, że jakaś ich część jest doczepiona.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają bardzo naturalnie ;) Ja w przeciwieństwie do Ciebie nigdy nie żałuję ścięcia włosów :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz w długich włosach <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega naturalny efekt! Mam bardzo podobnie. Nigdy nie żałuję ścięcia włosów, ale po miesiącu od ścięcia mam już ochotę zapuszczać :D

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz super tą toaletkę!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. W ogóle nie widać żebyś miała doczepiane włosy! :D Super to wygląda! :D
    też tak mam, że zapuszczam później zmiana i ścinam :( teraz znowu z tym walczę bo podrosły a ja chyba znowu chce krótkie :(
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie to wygląda, bardzo naturalnie <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz! Ja właśnie się zastanawiam na ścięciem, ale boję się, że będę tego żałować...
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny efekt, gdybyś nie napisała, że to są dopinki to nawet bym się nie zorientowała;)
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia.
    Nawet nie wiedziałam ,że to nie są twoje włosy ;) Afekt na prawdę naturalny :)
    Obserwuje kochana!! Miło mi będzie jak wpadniesz!! :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście to wygląda bardzo naturalnie! Ja też tak mam, że w kółko ścinam i zapuszczam haha

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ci pasują włosy takiej długości.
    Świetnie dobrałaś doczepki, naturalnie to wygląda :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. To sa dopinki? Jejuu wygladaja baaardzo naturalnie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie to wygląda, tak naturalnie :)
    Jeśli znajdziesz czas, zapraszam do mnie
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna toaletka! :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy bym nie powiedziała, ze to nie Twoje włosy ;)
    Pozdrawiam,
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja na szczęście nie muszę nosić doczepek, bo aktualnie moje włosy są dość długie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądają jak naturalne, wow! :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram