PINK SKIRT / ZAFUL

11:36




Witam Was w pierwszym poście w nowym roku! Jak na razie jestem bardzo pozytywnie nastawiona i ciekawa, co przyniesie mi kolejne dwanaście miesięcy. Co do postanowień noworocznych, to w tym roku także z nich rezygnuje. Uważam, że jeśli naprawdę chcemy coś zmienić to powinniśmy zacząć od teraz, a nie czekać do pierwszego stycznia.

Pudrowy róż to od jakiegoś czasu zdecydowanie mój ulubiony kolor, który stawiam na równi z białym i czarnym. Dlatego, kiedy zobaczyłam tą spódniczkę na stronie zaful, od razu się w niej zakochałam. Drugim plusem jest materiał, mam już z niego jedną spódniczkę, która przez całe wakacje była moim wielkim ulubieńcem. Do tego postawiłam na czarny sweterek, który naprawdę lubię, bo pasuje mi do większości rzeczy. I oczywiście kabaretki, które w ostatnim czasie stanowią nieodłączny element moich stylizacji.













sweter - klik / skirt - klik

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Świetna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bylabys znakomita modelka, jestes przepiekna :O
      www.blog017.blogspot.com

      Usuń
  2. ta spódniczka jest naprawdę świetna , zresztą cała stylizacja bardzo mi sie podoba :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się sweterek, a w połączeniu ze spódniczką wygląda ciekawie.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny sweterek! :)
    Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    Zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta spódniczka!

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyglądasz! Zawsze jak chce połączyć sweter z spódnicą to mi to nie wychodzi :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka naprawdę rewelacyjna! ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta spódniczka jest świetna, a sweterek w połączeniu z nią wygląda bosko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! Piękna spódniczka! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. spódnica jest obłędna! a kabaretki to dla mnie zdecydowany hit :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely choice dear!

    Would you like us to follow each other?If so, follow me and then let me know in the comments so I can return the favor :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio znalazłam mega mega kurtkę, która była własnie pudrowo-różowa, prześliczna, tylko obawiam się, że nie pasowałaby do mnie ;c

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz! Wszystko tworzy genialny efekt, a kabaretki to rzecz świetna! :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódniczka :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz! pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa stylizacja, a zdjęcia- pełen profesjonalizm :) Ślicznie wyglądasz

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetna stylizacja. Pasują ci te kolory, a ten pudrowy róż.. Świetny !
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna stylizacja :) cudowne zdjęcia
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/ zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny jest ten sweterek :)
    A spódniczka jeszcze lepsza :)
    Brakuje mi mało do 100 obserwatorów pomożesz?
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest ta spódnica!
    Bardzo ładne zdjęcia ♥
    Zapraszam do nas Less & Tini

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa stylizacja :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chyba nie połączyłabym 2 wiązań razem :) Mam ten sam sweter ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ubranka! Uwielbiam Zaful :)
    Obserwuję :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie się prezentuje na tobie ale to kompletnie nie dla mnie stylizacja :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely skirt! Pink´s my favourite colour! Lovely photos ♡

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful
    http://www.melodyjacob.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodobały mi się i sweter i spódnica! Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna sesja, bosko wyglądasz!
    Również jestem ciekawa co mi przyniesie nowy rok :)
    I też zrezygnowałam z postanowień.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Według mnie całość bardzo fajnie się prezentuje :)


    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ,MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny post, świetne ubrania!
    Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram