MERRY CHRISTMAS

04:53


Planowałam, że w tym roku na blogu pojawi się typowo świąteczny post. Jak widzicie, ani zdjęcia, ani stylizacja nie nawiązuje do tego tematu. A to wszystko spowodowane jest tym, że w ogóle nie czuje tego magicznego klimatu świąt. Jest mi przykro z tego powodu, bo zawsze był to dla mnie najbardziej wyjątkowy okres w roku, na który z niecierpliwością czekałam. Przygotowania, ubieranie choinki, prezenty, czas spędzony z najbliższymi, to wszystko dawało mi ogromną radość. Teraz podchodzę do tego z lekkim dystansem. Bardzo chciałam poczuć tą niepowtarzalną atmosferę w tegoroczne święta, nie udało się, jednak mam jeszcze nadzieje,że to ulegnie zmianie.

W każdym razie, przechodząc do głównego tematu tego posta, chciałabym Wam, moim kochanym czytelnikom, życzyć przede wszystkim, żebyście spędzili ten wyjątkowy czas z wyjątkowymi dla Was osobami, bez zmartwień, w miłej atmosferze. Chcę Wam także bardzo podziękować za ostatnie komentarze, które dały mi mega motywacje do dalszego działania i wywoływały za każdym razem wielki uśmiech na mojej twarzy, co jest chyba najlepszym prezentem jaki możecie mi dać. 

Mam nadzieje, że zdjęcia wam się spodobają, bo moim zdaniem to jedna z najfajniejszych sesji, jakie pojawiły się na moim blogu. Staram się, by każdy nowy post był lepszy od poprzedniego i myślę, że ostatnio mi się to udaje. Muszę z pewnością popracować jeszcze nad systematycznością dodawania wpisów, bo chciałbym żeby częściej się coś tutaj pojawiało. Jednak często brakuje mi czasu, a na blogu ważniejsza jest dla mnie jakość, a nie ilość. Mimo to, piszcie co sądzicie o zdjęciach.











spodnie - rosegal / mom jeans - sammydress / sweter - H&M

You Might Also Like

39 komentarze

  1. zdjęcia super:) fajnie, że założyłaś kabaretki, podoba mi się ten trend! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne, tak samo jak cała stylizacja. Bardzo ładnie wyglądasz ! ;)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt !
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja no i oczywiście zdjęcia!
    Wesołych i spokojnych świąt! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. z postem na post zdjęcia są serio ładniejsze!
    U mnie tak samo, w listopadzie już bardziej czułam klimat świąt niż teraz, 25 grudnia. nie ma śniegu! i ogólnie klimatu, ale co zrobić święta święta i po świętach
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bosko! :)


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega ładna stylizacja. W tym roku też nie czułam świąt.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Taak, sesja wyszła bardzo fajnie! Wesołych świąt♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Sesja świetna! Ja też w tym roku nie czuję tych świąt tak w 100%... :( Wesołych Świąt :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo dobrze ze starasz sie rozwijac blogowo i ciagle starasz sie aby zdjecia byly coraz lepsze! Widac ze dobrze czulas sie na sesji i mega fajnie wygladalas! <3
    Wesolych Swiat kochana! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromnie podoba mi się ta moda na kabaretki. Masz bardzo fajny styl. Sesja wyszła naprawdę profesjonalnie!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na stylizację, a zdjęcia niczego sobie!!!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie wyglądasz! Nie było za ciepło? :D
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wesołych świąt nie będę ci życzyła, bo już po świętach, ale dopowiem, iż stylizacja jest świetna!

    <a href="https://natlemly.blogspot.com/>☾MOJA STRONA INTERNETOWA☽ CLICK</a>

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjecia!
    Udanego sylwestra i szczesliwego nowego roku!
    moj blog❄

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach. W wolnej chwili zapraszam na mój skromny blog. www.zbiormyslii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja, ale nie zimno było Ci w tej bluzce? Ja chyba bym zamarzła :D
    Jako, że już po świętach, to mi pozostaje życzyć nic innego, jak udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie najbardziej mi się podobają.
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja. Mam prawie identyczny sweter z Mango! :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja jest świetna :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. W tym roku, też nie czułam świątecznego klimatu :/ Ładne zdjęcia! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja!
    Zaprszam na mój pierwszy post!
    http://blogosfera4girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Może i nie wyszło tak jak to planowałaś, ale stylizację masz świetną :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam taki sam wygląd bloga :D Świetne zdjęcia i post :)

    MARY ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę szczęśliwego nowego roku kochana!
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Ja bym nie wytrzymała w takiej stylizacji na takim mrozie. Fakt faktem bardzo ładna, ale nie dla mnie w taką pogodę, jestem dużym zmarźluchem ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram