PURPOSE WORLD TOUR / PINKBOMB / INSTABOOK

12:40


Minęło sześć dni, a ja nadal nie dowierzam w to, co się wydarzyło. Zdecydowanie jednym z najpiękniejszych momentów w życiu jest to, gdy spełniasz swoje marzenia i kiedy to o czym śniłeś okazuje się jeszcze lepsze niż myślałeś..
Jak pewnie większość z was wie w ubiegły piątek w Krakowie odbył się koncert Justina Biebera. Czekałam na ten dzień prawie przez cały rok i im było bliżej, tym coraz bardziej byłam podekscytowana.Kiedy szłam na koncert moim głównym celem nie było zobaczyć swojego idola, ale przede wszystkim go usłyszeć, na żywo, bo właśnie to prawdziwy powód za który go cenię. Jestem jego fanką właśnie za to. Oczywiście lubię jego osobowość, podczas koncertu był bardzo zabawny, miły i widać było, że ci ludzie, którzy przyszli go słuchać i śpiewać razem z nim są dla niego ważni. Chociaż nie wiem i raczej nigdy się nie dowiem jaki jest naprawdę, na co dzień, kiedy schodzi ze sceny. Mimo to uwielbiam go za to jaki jest podczas show. Potrafi przekazać mnóstwo pozytywnej energii, której tak bardzo potrzebowałam od jakiegoś czasu.
Słowa, które Justin wypowiedział podczas koncertu są dla mnie naprawdę wyjątkowe, trafiły głęboko do mojego serca. Jednak Justin przekazał mi także ważną wartość nie używając słów. Kiedy występował, zauważyłam,że coś może ci wyjść najlepiej tylko kiedy wkładając w to całe swoje serce.

















spodnie - klik / bluzka - klik / bomberka - stradivarius

Instagram to zdecydowanie moja ulubiona aplikacja, z której korzystam, aby się inspirować oraz inspirować innych. Publikuje tam rożne zdjęcia, niektóre są dla mnie ważne sentymentalnie. Dlatego zawsze chciałam stworzyć jeden album, gdzie zbiorę wszystkie te wspomnienia. Instabook to idealne rozwiązanie. Tworzenie go przyniosło mi naprawdę wielką przyjemność, mimo że poświęciłam temu kilka dobrych godzin,bo chciałam aby wyszedł perfekcyjnie i udało się. Myślę, że może być to świetna pamiątka zarówno dla nas, jak i fajny prezent dla bliskich. Niedługo Mikołajki, a potem święta, dlatego mam dla was kod promocyjny, dzięki któremu przy zamówieniu instabooka zapłacicie 15% mniej. 

KOD PROMOCYJNY: patifashion
(ważny do końca grudnia)












You Might Also Like

41 komentarze

  1. nice pink bomber
    Very nice
    Happy Weekend.
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super look! uwielbiam tą kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę koncertu, mimo, że nie jestem fanką uważam, że koncert był świetny i sama bym się tam wybrała :D
    Śliczna stylizacja!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałaś się świetnie bawić na koncercie :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanem Justina, ale domyślam się, że to musiało być niesamowite przeżycie
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze świetnie! Uwielbiam to, że prowadzisz bloga z taką pasją, a Twoje posty są tak dopracowane!
    Buziaki!
    nikolaprzybysz.pl-klikkk

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że byłaś na koncercie i spełniłaś swoje marzenie :)
    Zdjęcia cudowne :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że byłaś na koncercie! Co prawda nie jestem fanką Justina, ale trochę żałuję, że nie byłam na tym koncercie, bo z tego co widziałam, było świetnie. Śliiczny outfit!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely outfit! You're so pretty *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  10. Tło zdjęć jest super :D Ja na koncercie Justina bardzo chciałam się znaleźć. Jednak nie udało się. No cóż. Mam nadzieję, że będę miała jeszcze jakąś okazję aby zobaczyć go na żywo.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam pojęcia o koncercie. Cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladne zdjecia :) ja osobiscie nie jestem jego wielka fanka. Jedbak lubie czasem posłuchać jego piosenek. Super pomysl instabook
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladne zdjecia :) ja osobiscie nie jestem jego wielka fanka. Jedbak lubie czasem posłuchać jego piosenek. Super pomysl instabook
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem fanką Justina jednak podobają mi się niektóre jego utwory. A tobie zazdroszczę, bo wyobrażam sobie jak świetnym uczuciem było posłuchać i zobaczyć na żywo swojego idola. Ale masz racje.. Nigdy nie wiemy jaki jest artysta po zejściu ze sceny.
    Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie jestem fanką tego typu artystów i troszkę nie rozumiem panującej histerii jaka miała miejsce po koncercie. Jednak fajnie że byłaś zadowolona.
    Co do postu to zdjęcia ładne tylko szkoda że królowała jedna poza :/

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie jestem fanką Justina, ale chciałabym poejchać na jego koncert nawet chociażby żeby zobaczyć jego show i miłość do swoich fanek :) to nparawde zjawiskowe, podobno.
    Genialny jest ten instaalbum, jednak żeby ładnie wyglądał trzeba by było mieć ładne zdjęcia na ig, a ja niestety takim nei mam haha
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Też byłam na koncercie Justina, to było coś niesamowitego!
    Śliczne zdjęcia :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  20. też byłam, ah niesamowite show ♥

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo Ci pasuje taki odcien rozu! Wiem o czym mowisz. Kocham koncerty, a uczucie ktore towarzyszy nam podczas spelniania marzen jest niepowtarzalne i niezapomniane! Bylam niedawno na takim koncercie ktory takze wywolal takie emocje u mnie :) super post, buziaki.

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęściara! Chciałabym być na Twoim miejscu, haha!♥ PS uwielbiam instabook, świetny sposób do zapisywania wspomnień! :D

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post i 2 kokursy na moim blogu! Do wygrania kosmetyki i książka!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM

    KONKURS - wygraj kosmetyki
    KONKURS - wygraj książkę


    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że Twoje marzenie się spełniło :)
    Też niedawno zamawiałam swojego instabooka, świetna sprawa :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja i jeszcze bomber jacket w takim kolorze <3

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/
    dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To dobrze, że świetnie bawiłaś się na koncercie :) A zdjęcia i stylizacja świetne, bardzo mi się podobają :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurtka jest świetna :) Obserwuję i zapraszam do mnie. https://sajjida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Instabook to swietna sprawa bo mozemy miec w papierowej wersji cos cyfrowego <3
    Naprawde cie rozumiem kochana ja gdy spotkalam mojego idola i chwile z nim porozmawialam to ponad kilka tygodni dochodzilam do siebie i plakalam przy kazdej okazji, haha! Teraz sie z tego smieje ale wtedy naprawde bardzo to przezylam!
    Przesliczna kurteczka bardzo pasuje ci kolor rozowy <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę Ci bardzo koncertu Justina. Jestem jego fanką i również miałam być na tym koncercie, jednakże bilety wyprzedały się w bardzo szybkim tempie i nie miałam po prostu jak ich kupić. Słyszałam, że atmosfera była podobno przecudna :) Świetnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna kurtka ;)
    Też chciałam jechać na koncert ale jakoś i nie wypaliło
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  32. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ładnie wyglądasz! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Mimo że nie jestem fanką Justina, to żałuję, że nie wybrałam się na jego koncert.
    Świetne zdjęcia!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog!!
    Na prawdę mega ci zazdroszczę!! ;)
    Pozdrawiam :)

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram