LEATHER JACKET

12:17


Smutek, nuda, przygnębiająca monotonia, to właśnie tak zawsze patrzyłam na jesień. Wmawiałam sobie, że to ten okres, kiedy ludzie chodzą jeszcze bardziej przygnębieni niż zwykle, mają złe samopoczucie, a rutyna pochłania ich całkowicie. Od dzieciństwa najbardziej kochałam zimę, wiosnę i lato, dlatego że w każdej z nich spostrzegałam coś wyjątkowego i nawet jeśli miałabym wybrać spośród nich swoją ulubioną, nie potrafiłabym. Jednak jesień to ta pora roku, która była dla mnie tak jakby niedookreślenia, brakowało mi w niej "tego czegoś", za czym tęskniłabym, kiedy zaczynałaby się zima i czekała z niecierpliwością , kiedy kończyłoby się lato. Niedawno odkryłam "to coś" i zrozumiałam jak magiczna i zarówno inspirująca może być jesień. Wraz ze zmianą nastawienia, w mojej głowie pojawiło się mnóstwo nowych i ciekawych pomysłów na zdjęcia, dlatego już nie mogę się doczekać jesiennych sesji.





















leather jacket - klik / skirt - New Yorker / top - Reserved
Na koniec chciałabym was jeszcze zaprosić na mojego instagrama, gdzie ostatnio staram się być jak najbardziej aktywna i kreatywna - klik

You Might Also Like

78 komentarze

  1. Super stylizacja!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polubiłam jesień bardzo już rok temu i od tamtego czasu ją uwielbiam.
    Świetnie wyglądasz, masz super kobiecą figurę :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to melancholia jest całkiem przyjemną rzeczą, zwłaszcza kiedy ktoś dużo myśli. To właśnie w takich stanach do głowy przychodzi najwięcej pomysłów.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny outfit!
    bardzo podoba mi się spódniczka :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/10/ulubiency-ostatnich-miesiecy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie sam outfit jest rewelacyjny... Tło do niej jest idealne, a cała sesja prezentuje się niesamowicie. Masz bardzo specyficzną urodę!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie 😘
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczną urodę i włosy na to zwróciłam uwagę na zdjęciach *.*
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś nie lubiłam jesieni, ale teraz mam inne podejście :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna miejscówka zdjęć! Bardzo udana stylizacja :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za jesienią. Stylizacja i zdjęcia super :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nadal nie mogę zmienić nastawienia do tej pory roku :) Świetne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja, super spódnica :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham ten look i wszystkie te zdjecia! Bardzo pasuja Ci te kolory i te ciuchy. To tło takze mega pasuje, takie klimatyczne :) buziaki !

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja, cudownie wyglądasz :))
    Zapraszam do mnie!
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię każdą porę roku, ponieważ każda ma w sobie coś wspaniałego :) Ładne zdjęcia.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look! Spódnica bardzo mi się podoba :) obserwuję z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz super! Ta spódniczka jest świetna :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie potrafię nigdy wybrać ulubionej pory roku.
    Śliczne zdjęcia i masz cudowną urodę!
    Obserwuję,
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kurteczka jak kurteczka, ale spódnica powala!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że zmieniłaś swoje nastawienie do jesieni, każda pora roku ma swój urok, świetne zdjęcia
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te zdjęcia :) Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja!

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjecia!

    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Love that simple chiс!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam jesień, ale ostatnio złapało mnie jakieś przygnębienie. Świetny kolor spódnicy!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze rok temu jesień była dla mnie masakryczna, teraz zaczęłam doceniać jej magię <3 Cudowna stylizacja, masz świetną figurę !
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejuu jaka cudowna sesja, aż się nie mogę napatrzeć :D Ja od niedawna bardzo polubiłam jesień ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokładnie wiem o czym mówisz. Wiosną wszystko powraca do życia, latem jest gorąco i mamy wakacje, zimną pada śnieg... a jesienią co? Jedyne co przychodzi mi na myśl to to, że wszystko umiera. XD

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz cudowną figurę. :)
    Obserwuję kochana!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja :) Szczerze mówiąc jesień trochę mnie przybiła, ale powoli wszystko wraca do porządku dziennego :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie zawsze jesień była nudna. Nie lubię jej, bo wtedy zawsze mnie głowa boli. Nie mogę się już doczekać zimy. Fajnie, że cieszysz się teraz, że jest jesień. Moją porą roku ulubioną zawsze było lata.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz. Bardzo podoba mi się bluzeczka i spódniczka. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jak byłam dzieckiem również ni lubiłam jesieni. Jednak od kilku lat jest to moja ulubiona pora roku. Uwielbiam tak na prawdę w niej wszystko. Nawet deszcz, którego tak wiele osób nie lubi.
    Mogę prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście: Littleredcherrysmile click Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  33. Też zawsze czułam spadek formy w czasie jesiennym, ale teraz mam wręcz przeciwnie, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładne zdjęcia!
    prześliczna spódnica!
    ja niestety nie lubię jesieni...
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny look :) Spódniczka jest megaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczne zdjęcia! :* ja akurat kocham jesień :D
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja tez tak samo patrze na jesien jak ty, masakra szarowa i nic wiecej hehe :) wygladasz pieknie! ♥

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jeszcze dwa lata temu nie nawidziłam jesieni, a teraz? Mam diametralnie zmienione podejście i bardzo dobrze ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mimo iż stylizacja bardzo mi się spodoba to raczej niestety uważam że na tą porę roku nie odpowiednia

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Your skirt is amazing, I love it. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  42. Love your outfit, very cool!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  43. Powiem Ci, że mam bardzo podobnie, tak jak ty, gdy byłam mała, jesień wydawała mi się taka nijaka w porównaniu do pozostałych pór roku, jednak z czasem coraz bardziej się do niej przekonuję:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  44. Noo pogoda ma wielki wpływ na samopoczuciee :) Latoo najlepsze :D
    Ślicznie wyglądasz :D
    Bardzo ładna stylizacja:)

    Zapraszam:D
    Odwdzięczam sie a każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Spódnica super, ma bardzo ładny odcień. Kiedy się zmienia nastawienie własnie na coś co wcześniej dla nas było złe, to zaczynamy dostrzegać w tym inspiracje, pomysły, nadzieje że jednak przynosi to coś dobrego :)
    Dobry post
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne zdjęcia!Ja lubię jesień tak jak każda porę roku.Każda pora roku ma w sobie to coś.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam kurtki i płaszcze skórzane! Mam ich u siebie niezliczoną ilość;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja kiedyś również bardzo nie lubiłam jesieni ze względu na duże opady deszczu, ale teraz nawet to mi nie przeszkadza :)
    Cudowne zdjęcia, stylizacja mega!

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja niestety w jesieni cały czas widzę więcej minusów niż plusów, ale może jeszcze się to zmieni :)
    Świetne zdjęcia!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładne zdjęcia oraz piękna stylizacja. Ja jesień uwielbiam, ten klimat jest najlepszy!
    Mój BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładna stylizacja i udane zdjęcia! I ogólnie bardzo ciekawy blog :)
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Super wyglądasz! Spódniczka bardzo mi się podoba ;)
    Obserwuję i pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękne zdjęcia, outfit świetnie dopasowany! Widać, że dbasz o każdy szczegół, masz śliczne włosy :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  54. Trochę prawdy jest w tym że jesienią każdy chodzi bardziej przygnębiony, ale duży wływ ma na to pogoda, plusy też są :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podoba mi sie klimat zdjec oraz stylizacja. Jezeli chodzi o jesien to jest ona jedna z moich ulubionych por roku, poniewaz wedlug mnie jest najpiekniejsza


    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. przecudowna stylizacją <3 świetnie wyglądasz :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. świetnie wyglądasz! ;)
    best-frieend.blogspot.com ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  58. masz cudowne włosy!

    http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja jednak nie mogę się przekonać do jesieni. Jest to dla mnie pora, kiedy moje życie popada w całkowitą rutynę, nie ma miejsca ani energii na spontaniczność.
    https://www.blogger.com/view-follower.g?followerID=17656536201098088620&blogID=675108253403261010

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  61. Zgadzam się z Tobą w 100%!Bardzo fajna jesienna stylizacja!
    Pozdrawiam!


    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :) Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna Stylizacja i Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna spodniczka :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Masz bardzo ciekawą urodę, a to super wychodzi na zdjęciach :D
    Najbardziej podoba mi się spódniczka, oryginalna :) Fajne tło, dodaje klimatu!

    http://enkinderjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajna kurtka :) Śliczna stylizacja!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  68. Pozytywne nastawienie to podstawa ^^ Nawet w jesieni można odnaleźć różne plusy ^^
    Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram