Waterfall

11:44


Kiedy przerabiałam zdjęcia do dzisiejszego posta zrobiło mi się naprawdę smutno. Zatęskniłam za tymi dwoma miesiącami beztroski, za ludźmi których wtedy poznałam, za tymi momentami kiedy liczyła się tylko chwila i także za tymi chwilami, gdy spędzałam cały dzień nic nie robiąc.Niestety, ale tego czasu nie da się wydłużyć i trzeba się pogodzić z  tym co jest. Jak na razie moje nastawienie do tego wszystkiego jest w miarę pozytywne. W końcu to, że jest już wrzesień nie oznacza, że nie można fajnie spędzać czasu. 
Rolę główną w dzisiejszej stylizacji odgrywają z pewnością spodenki, które bardzo rzucają się w oczy dzięki  swojej kolorystyce. Myślę, że na pewno nie przypadną wszystkim do gustu, bo po pierwsze są kolorowe, a po drugie dosyć specyficzne. Jednak mi nie przeszkadza ani pierwsze, ani drugie. Do tego wybrałam zwykły biały top, bo szaleć w tej stylizacji mają spodnie.














shorts - klik 



You Might Also Like

43 komentarze

  1. Ja również póki co, jestem nastawiona do szkolnych spraw pozytywnie. Chciałoby się, aby wakacje trwały o wiele dłużej, ale wtedy byśmy ich tak nie doceniali.
    Bardzo ładne zdjęcia, uwielbiam wodospady ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, jednak spodenki nie do końca w moim stylu. Oby to pozytywne nastawienie pozostało z nami jak najdłużej.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo staram się myśleć o szkole pozytywnie :D Super zdjęcia!
    Zapraszam do mnie!

    blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. O szkole myślę pozytywnie :D Świetna stylizacja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo wszystko staram się myśleć pozytywnie, lecz nie zawsze to wychodzi ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham twoje zdjęcia!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)
    Tęsknie za latem.




    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju zakochałam się w tych zdjęciach, naprawdę śliczne miejsce! Spodenki są świetne :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja , uwielbiam takie połączenia :)

    http://ladyinblackfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Do odważnych świat należy! Modą trzeba się bawić, czasem może nie wychodzić ale nie ma co się załamywać, szkoda że nie masz zdjęcią od przodu jak stoisz w tych spodenkach bo jak siedzisz mało co je eksponujesz, jednak z tego co widzę, spodenki są ciekawe niebanalne i o to chodzi, aby być oryginalnym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie miejsce na zdjecia !)/robi wrazenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja fajnie się prezentuje, a spodenki są naprawdę świetne ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodenki są świetne! A wakacje jeszcze wrócą ♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja, jak i zdjęcia! Przepiękna okolica. <3 Aż chciałoby się tam trochę posiedziec.
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo śliczne miejsce i zdjęcia! Szkoda, że nie można przywrócić tych wszystkich wspaniałych chwil które się przeżyło ;/ Jednak wakacje jeszcze wrócą i będą pewnie jeszcze lepsze niż tegoroczne :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Magiczne zdjęcia, ja na twoim miejscu czułabym się jak w fantastycznym filmie!
    Może i we wrześniu można spędzać dobrze czas, ale ja muszę skupić się w większości przez ten rok szkolny na nauce... Już czekam na święta haha
    Pozdrawiam Ronn

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia w pięknym otoczeniu, potok przypomina mi troche czas wakacyjny, kiedy byłem w górach
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spodenki :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobrze, że zdecydowałaś się na jednolity top ;) Super to wygląda!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodnie myślę, że trochę nie w moim stylu, ale wyglądają na Tobie dobrze :)
    Idealne miejsce do zdjęć *.*

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia :D fajna stylówka :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem wprost zakochana w twojej urodzie!
    spodenki- poklikane :D
    może wspólna obserwacja? ja już i to z wielką chęcią

    odwdzięczam się za KAŻDĄ obserwację, zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/09/dziwnow-is-good-taste-by-creme-de-la.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne spodenki! Na pewno wyróżniają się z tłumu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny plener na zdjęcia! Masz mega urodę :)
    Super blog! Zapraszam również do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale śliczne włosy <3 Pięknie wyglądasz ;* Zapraszam do siebie www.roksanary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja mam jeszcze wakacje :)
    Piękne te widoki za Tobą :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodenki są śliczne! Biały top był dobrym wyborem, dzięki niemu cała uwaga pada na te cudowne, kolorowe spodenki :)
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. niepotrzebnie wspominałaś o wakacjach bo aż sie zal zrobiło, że to już minęło :/ świetne spodenki i przepiękne zdjęcia :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  29. Niestety wakacje się skończyły, ale nie ma co nad tym zbytnio ubowelać, bo czekają nas kolejne i kolejne ;)
    kliknęłam wlink: 14,55$

    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście? :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna modelka w ładnej scenerii, czego więcej trzeba ? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    Izabell from SYDNEY SLEEK - KLIK❤

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia! ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że nie widać spodenek z przodu, bo jestem ciekawa jak naprawdę wyglądają, a nie na stronie :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześlicznie wyglądasz , świetne zdjęcia.
    Mnie też ostatnio zrobiło się smutno za wakacjami , ale niestety.
    Wakacje muszą się skończyć , by rozpoczęły się potem od nowa.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawe zdjęcia!

    zapraszam >>>http://mvrysiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne zdjęcia, masz bardzo ciekawy typ urody, śliczna dziewczyna z Ciebie :)
    obserwuję i zapraszam do siebie, potrzebuję pomocy bo dopiero się rozkręcam z blogowaniem , będę wdzięczna za każdą radę :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram