POWRÓT / ROSEGAL

12:26


Wakacje dobiegły końca i tak, jak większości minęły mi bardzo szybko. Mimo, że zdecydowanie ich nie zmarnowałam i spędziłam je bardzo mile to z wielką chęcią bym je jeszcze przedłużyła. Trudno będzie mi się przyzwyczaić do wczesnego porannego wstawania oraz tego, że nie będę mogła robić tylko to na, co mam ochotę. Jednak głównym powodem dla którego nie chętnie wracam do szkoły jest to, że w kwietniu czeka mnie egzamin gimnazjalny. Wiem, że przede mną intensywny rok, ale jak na razie próbuję do tego podchodzić optymistycznie.












top - reserved / spódnico - spodnie 

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Super zdjęcia. Fajnie na nich wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, że mam jeszcze miesiąc wakacji :P bardzo fajne spodenki :P
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście dla mnie wciąż wakacje, choć wrzesień już nie ma takiego uroku jak lipiec czy sierpień. :P Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że jesteśmy w takiej samej sytuacji. Ładne zdjęcia :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, ale nie wyglądasz na trzecią gimnazjum, dałabym Ci siedemnaście lat, woow :))
    Obserwuje!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia!
    Jejku, ja myślałam, że ciebie już czeka matura :D
    Wyglądasz na o wiele starszą :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, wyglądasz cudownie :)

    Zapraszam do mnie!
    martyna-k.blogspot.com~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Egzamin gimnazjalny przy maturze to pestka, więc się nie bój :)

    Mogłabym liczyć na kliknięcia w tym poscie ? Będę baardzo wdzięczna!
    MÓJ-BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, powodzenia na testach gimnazjalnych, ja w tym roku piszę maturę, więc rozumiem twój niepokój :* Powodzenia

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście też nie zmarnowałam moich wakacji, ale fakt..Szkoda, że tak szybko zleciały.
    Śliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz!

    http://laurahassak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Ja także bym z chęcią przedłużyła wakacje ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa stylizacja ;) A ja tam wracam do szkoły z dobrym nastawieniem ;) Przecież damy radę! :*

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. You are so beautiful! Lovely photo!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnie zdjecie to istna magia, kocham twoja urode
    co do stylizacji- bardzo oryginalne i ciekawe spodenki ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  16. My na szczęście mamy jeszcze miesiąc wakacji :D Nie martw się, egzamin gimnazjalny to bułka z masłem :D
    Bardzo fajny blog, obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz, a spodenki są bardzo ciekawe.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  19. O to tak jak ja, tez będę pisała w kwietniu egzaminy, ale mam nadzieje, ze podejde do tego na spokojnie. Myślałam, że jesteś o wiele starsza. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, nie sądziłam, że jesteś w moim wieku, bo wyglądasz bardzo dojrzale.
    Dla mnie to również będzie bardzo trudny rok, ale nie ma co się przejmować egzaminami! :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjecia ;*
    Bardzo podoba mi sie twoja bluzka ;*

    http://victim-fashion.blogspot.com/2016/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję że ten rok będzie dla Ciebie dobry i miło będziesz potem wspominać gimnazjum :)

    Zapraszam: http://minimaalism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog! Obserwuję! :*
    Zapraszam do mnie ! http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia :). Też czeka mnie w tym roku szkolnym egzamin gimnazjalny.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia, fajna sceneria :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia i świetna stylizacja! Buty są przepiękne :*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyszłaś na tych zdjęciach, serio

    http://nastolatkaprzedobiektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram