Dungarees / Sammydress & Rosegal

02:59


Mijają właśnie ostatnie dni wakacji, a pogoda niestety nie spełnia moich oczekiwań i nie do końca pozwala mi się nacieszyć ostatnimi chwilami lata. Dlatego też stylizacja, którą przedstawiam wam w dzisiejszym poście nawiązuje już bardziej do zimnych wrześniowych dni. 
Ogrodniczki to coś, co musi znajdować się w mojej szafie.  Pokochałam je rok temu, wtedy zaopatrzyłam się o takie typowo letnie z krótkimi nogawkami. Jednak z powodu, że są bardzo funkcjonalne i po prostu dobrze się w nich czuje, postanowiłam że kupię także te długie. Myślę,że w sezonie jesień-zima będą niezastąpione. Ogrodniczki to świetne rozwiązanie, kiedy nie masz pomysłu na stylizacje, wystarczy dobrać jakąś bluzkę i gotowe. Ja jednak postawiłam akurat na bluzę, która ma tak milutki materiał, że mogłabym jej nie zdejmować. Do tego wybrałam wygodne air maxy, które mimo, że nie są już modne to mi osobiście podobają się o wiele bardziej niż rok temu kiedy był na nie największy szał. 










ogrodniczki - klik / bluza - klik / buty - Nike Air Max

You Might Also Like

43 komentarze

  1. super ogrodniczki! ;)

    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluza jest przeurocza! :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką tej bluzy! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam ogrodniczki *.*

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, bluza jak i ogrodniczki meega ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja posiadam w swojej szafie ogrodniczki tylko z krótkimi nogawkami, ale są takie świetne, że chyba też zaopatrzę się w ich dłuższą wersję na jesień :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja, zastanawiam się nad kupnem długich ogrodniczek od dłuższego czasu. Z jednej strony, jak już wcześniej napisałaś tworzą praktycznie całą stylizację, jednak z drugiej strony coś mnie przed nimi powstrzymuje. Już nie wspomnę jak ciężko jest mi znaleźć! W sklepach jest bardzo mało ogrodniczek, a szczególnie z długimi nogawkami, a jeżeli jakieś są i mi się podobają to mają niewyobrażalnie wysoką cenę. Może przyjrzę się tym twoim i sama takie zamówię! W wolnej chwili zapraszam do mnie: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna, prosta stylizacja.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna fryzura :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ogrodniczki, a w połączeniu z tą bluzą to w ogóle świetnie się prezentują!


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. O dziwo też jeszcze nie posiada ogrodniczek
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, właśnie taka, jakie lubię!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ta bluza jest przecudowna!!! :D
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega stylizacja , u mnie pogoda jest boska ! Cale lato zmino a pod koniec wakacji oczywiscie musi byc cieplo ( Anglia ) :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/#

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, ta bluza jest niesamowita! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Klimat zdjęć jest piękny :') zapraszam <3
    floverxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wyglądasz!
    Podobają mi się zdjęcia wraz z miejscem :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również uwielbiam ogrodniczki i mam w planach zakupienie długich, a co do pogody, to u mnie jest ona wręcz świetna :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O fajne te ogrodniczki! :) Super zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się te ogrodniczki :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluza, w połączeniu z ogrodniczkami wygląda bardzo fajnie
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bluza, ja ogrodniczki mam tylko krótkie, ale też je uwielbiam :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogrodniczki są świetne, sama mam 2 i uwielbiam :')
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Również mam długie ogrodniczki i jeszcze nigdy nie nosiłam ich w takiej wersji jak Ty! Muszę to wypróbować;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Super!! Fajna fryzura :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie na szczęście, pogoda jest bardzo ładna, teraz nawet mamy upały.
    Bardzo fajna bluza, ostatnio jakoś zaczął mi się podobać motyw aliena ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. genialna sesja
    podoba mi się ta bluza <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  28. A u mnie 30 stopni i bardzo nad tym ubolewam. Ahhhh nie lubię za to lata. Za gorąco!
    Ogrodniczek nie mam, ale posiadam spódnice-ogrodniczki i również uwielbiam. ;)
    Śliczne zdjęcia

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne zdjęcia, mega bluza ;D
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze ja jak nie lubiłam air maxów gdy był na nie taki szał, to wciąż ich nie lubię ;p Ale ogólnie stylizcja super i ta fryzura się świetnie komponuje ^^

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. U nas jest bardzo gorąco! Mamy świetną pogodę na kąpiel w morzu <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny outfit i ogrodniczki! Sama takich szukam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. za ogrodniczkami nie przepadam, ale Tobie pasują :) bluza świetna

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post , jesteś bardzo ładna :) zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania oraz obserwacji ( odwdzięczam się tym samym) Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uwielbiam ogrodniczki tak jak i długie kombinezony, wystarczą tylko one a stylizacja wygląda naprawdę świetnie a żaden inny dodatek nie jest potrzebny!

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogrodniczki to mój najlepszy strój jaki mógłby mi sie przytrafić ,a Twoje są cudowne i wszystko pieknie sie komponuje , pozdrawiam

    Mój Blog Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz. Uwielbiam ogrodniczki :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa stylizacja, podobają mi się te ogrodniczki! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. pięknie wyglądasz - a ogrodniczki - bardzo do Ciebie pasują:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super bluza :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram