BLACK IS MY NEW FAV COLOUR

12:52


Połowa wakacji już minęła, ale wydaje mi się, że wszystko co najciekawsze dopiero przede mną. Lipiec spędziłam głównie na spotkaniach ze znajomymi czy też rozwijaniu swoich pasji, udało mi się też na kilka dni wyjechać nad morze. Zdążyłam już odpocząć i naładować akumulatory. Teraz czas na bardziej rozrywkową część wakacji. Za kilka dni jadę na obóz, a potem czeka mnie jeszcze jedna podróż, więc w sierpniu raczej nie będę mogła za bardzo poleniuchować. Jednak mimo wszystko, ja należę do osób, które lubią gdy przez cały czas coś się dzieje.

Przechodząc do dzisiejszej stylizacji, muszę przyznać,że ostatnio po prostu pokochałam czarne ubrania. Tak, wiem, że jest lato i większość z was pewnie stawia teraz na jasne barwy i jeszcze w ubiegłym roku sama do nich należałam, jednak coś się zmieniło w tej kwestii.
Bluzka, którą widzicie na zdjęciach jest zdecydowanie moim wielkim ulubieńcem tego lata. Pasuje zarówno do jeansów, krótkich spodenek, a także świetnie współgra z zwykłą czarną ołówkową spódnicą. Do tego założyłam biało-czarne adidasy, żeby nie było za elegancko. Jednak jeśli chcę osiągnąć taki efekt zamieniam je na sandały, które mogliście zobaczyć w ostatnim poście  klik.












bluzka - klik/ spódniczka - H&M

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Superstary i "sportowa" sukienka to jedno z moich ulubionych połączeń :) /Kamila
    lifeoftwinss.blogspot.com<---klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czarne ubrania uwielbiam od dobrych paru lat! Świetne połączenie, na początku myślałam, że masz założoną sukienkę :) Zapraszam na nowego posta: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  3. czarne ubrania są najlepsze! wszystko ładnie dopasowane :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja oraz super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham czarne ciuchy :) Świetna stylizacja!

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, taka klasyczna :D
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wygodny look ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam czarne ubrania. Mi całe wakacje mijają niezbyt aktywnie, ale nie ma na co narzekać.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja przyznam szczerze, że nie lubię czarnych ubrań. Są dla mnie mało oryginalne chociaż sama czasem w nich chodzę. Tobie jednak idealnie pasuje ten kolor :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacja ! :)

    Obserwujemy ? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam czerń! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się Twój styl i zdjęcia, są takie dopracowane, powodzenia !:)/
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham czerń :D a ty wyglądasz w niej bardzo dobrze!

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nawet w lato stawiam na czerń!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądasz! Ja też wolę o wiele bardziej aktywnie spędzać dni :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham czarny kolor ale jednak latem stawiam troszkę na jaśniejsze kolory bo jest w nich chłodniej ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie Ci w czerni! :)
    Ja wyjeżdżam na obóz w drugiej połowie sierpnia i nie mogę się doczekać!
    Udanych wakacji :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta sukienka! :)
    Miłej reszty wakacji :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie życzę udanego obozu ;)
    Ja również ostatnimi czasy coraz chętniej ubieram się na czarno.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja , ładna spódniczka.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię jak coś się dzieję ciagle w moim życiu. Jednak u mnie sierpień to jest miesiąc wypoczynku :) Życzę udanych wakacji i cudowna stylizacja :)

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna sukienka! Pasuje ci czarny kolor! Uwielbiam robić sobie taką samą fryzurę :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię czerń, od niedawna postanowiłam 'jej' dać drugą szansę :D Czarne ubrania są klasyczne i bardzo mi się podobają zestawione razem!
    Zapraszam na relację ze Swiatowych Dni Młodzieży!http://karka-skoczek.blogspot.com/2016/08/swiatowe-dni-modziezywyd.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Miłych wakacji, jeszcze przeciez trwają! Cudowny look, masz naprawdę piękne włosy :D
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja, ja właśnie najczęściej ubieram się w stonowane, czarno białe kolory :) najlepiej się w nich czuję :) stworzyłaś super look :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście też uwielbiam czarny! :D Udanego sierpnia!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Już teraz życzę udanego wyjazdu na obóz! Pięknie wyglądasz :)
    Obserwuję!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Super dobrane, śliczne zdjęcia! :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też cały czas noszę czarny. Nie ważne, że jest lato :D


    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam takie proste outfity !
    zawsze się w nich wygląda obłędnie *.*
    Wspaniały blog, będę zaglądała częściej
    Ja dopiero zaczynam , każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, obserwacje również
    mega motywują :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz świetnie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja jednak ja ciagle nie ubieram czarnego ze względu na ciepła pogodę :3
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. ja jestem ogromną fanką czarnych jednak dla odmiany w tym roku staram się wprowadzić więcej jasnych ubrań, wyglądasz świetnie a ta sukienka jest super :)
    jeśli masz czas lub chęć to zapraszam blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. super stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz :* Sama ostatnio przestawiłam się na dość ciemniejsze kolory :D
    Pozdrawiam :)

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę przyznać, że genialnie piszesz. Po za tym widać, że przykładasz się do bloga, m.in po wyglądzie i zdjęciach. Super, trzymaj tak dalej. Pozdrawiam♥

    WYGRAJ DARMOWĄ REKLAMĘ

    OdpowiedzUsuń
  37. Czarne ciuchy towarzyszą mi od 2 lat i jakos trudno mi sie przelamac zeby ubrac cos kolorowego! Outfit super:) kocham twoje wlosy!

    typical-teengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam czarne ubrania i noszę je przez cały rok (mimo, że w lato nie jest aż tak przyjemnie czasami, no ale trudno) ;) super wyglądasz ;)

    obserwuję
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim ulubionym kolorem też jest czarny :)
    Zawsze najlepiej się w nim czuje.

    http://claudietta-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz w czarnym, Twoje oczy i czarne ubrania- naprawdę jestem pod mega wrażeniem <3

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram