Ulubione

04:34


Minął zalewie tydzień wakacji, a ja mam wrażenie jakby upłynęło znacznie więcej czasu.Tak jak sobie założyłam wcześniej nie chce zmarnować ani jednego dnia. Jednak tej zasady staram się przestrzegać nie tylko w te dwa miesiące. Myślę, że każdy z nas powinien dążyć do tego, by każdy dzień w ciągu roku był dla nas jakoś pozytywnie zapamiętany. Oczywiście wiadomo, że w wakacje mamy o wiele więcej możliwości i przede wszystkim czasu.
Uwielbiam spędzać aktywnie czas i nienawidzę tej myśli, kiedy wiem, że przez cały dzień nie zrobiłam nic pożytecznego. Dlatego na leniuchowanie zostawiam sobie czas wieczorem. Robię sobie wtedy mój ulubiony koktajl, siadam na moim ulubionym łóżku i oglądam mój ulubiony serial Teen Wolf. I to jest właśnie jeden z moich ulubionych momentów. Może nie robię wtedy nic, co przyniesie ze sobą jakieś pozytywne skutki, ale wiem, że na to "nic robienie" też trzeba znaleźć czas w wakacje.







You Might Also Like

59 komentarze

  1. Ja niestety od początku wakacji 3/4 czasu spędzam w domu, ale tłumacze sobie to tak, że teraz się wynudzę, a w Polsce nie będę miała na to czasu haha

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych i aktywnych wakacji! :) Ja też staram się wykorzystywać każdy dzień :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wakacje mijają tak wolno :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz genialną bluzkę! i do tego super serialowy gust (Teen Wolf)
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo jak Ty. Nie lubię leniuchować. Rzadko mi się to zdarza, raz na kilkanaście dni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja równiez lubię spędzać czas aktynie, ale w wakacje stawiam na leniuchowanie ;3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi wakacje sie nawet na zaczely hehe :) super zdjecia x
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo kreatywny post! Sliczne zdjecia
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. masz śliczne nogi!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też staram się wykorzystywać każdy dzień ;) Bardzo fajne zdjęcia ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam serial Teen Wolf <3 Piękna stylizacja.
    Zapraszam na jej bloga -> xcysiaxoxo.blogspot.com komentujcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś, bardzo ładne zdjęcia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Top jest super, idealny na lato szkoda tylko, że w kolorze czarnym:((

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi niestety, ale bardzo wolno mijają wakacje, stety, niestety ♥
    Ja staram się najaktywniej spędzać czas, ale wiadomo, że nie zawsze to wychodzi.
    Cudowne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post.
    Śliczna jest ta twoja czarna koszulka
    Pozdrowienia kochana
    Zapraszam na konkurs
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie tak! Taki odpoczynek jest potrzebny. Ja również spędzam wieczory podczas oglądania serialu w łóżku.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi jakoś szybko leci czas, wolne mam od 20 czerwca czyli od końca sesji i nie mogę uwierzyć jak szybko mi to minęło. :/ Niefajnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia! Wakacje są po to, aby wykorzystać je w 100%, ale trzeba też znaleźć czas na małe leniuchowanie ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja staram się chodzić jak najczęściej na siłownię( uwielbiam biegać) i zajęcia np. na pilates :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  22. Będę musiała kiedyś pokusić się i obejrzeć serial "Teen wolf" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja w czasie wolnego staram się trochę rozwijać (mam tu na myśli wszystkie swoje pasje).

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny top <3

    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę minął dopiero tydzień?! Czuję się jakby upłynął miesiąc.
    Ehh zawsze zazdrościłam Ci włosów.

    http://scarlet-jasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz pięknie!


    Zobacz jak łatwo możesz dostać pudełeczko pełne japońskich słodyczy:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdy dzień trzeba wykorzystywać jak najlepiej!
    Śliczne zdjęcia i fajny zestaw! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj, masz świetnego bloga, dlatego zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog award :)) szczegóły na moim blogu http://xxxjustynasbxxx.blogspot.com/, obserwuję i zapraszam również do obserwacji jeśli Ci się spodoba mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi zdarza się niestety poświęcać całe dnie na takie leniuchowanie ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja wakacje spędzam głównie na leniuchowaniu, czasami jednak pojawia się coś co mnie natchnie do zrobienia czegoś ciekawego. Śliczne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ps. chyba mnie jeszcze pamiętasz z obozu? haha

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dobrze napsiałaś ! :D Każdy dzień trzeba wykorzystać.

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie lipiec nudnawy, za to sierpień to totalny zawrót głowy :D Śliczne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zazwyczaj spędzam wakacje mało aktywnie, grając w lola, hahah /
    Zapraszam do mnie http://bleedingoutforyou.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja wakacje zaczelam 13 czerwca wiec juz minal mi dobry miesiac ale te wakacje spedzam na totalnym leniuchowaniu w domu! Jedyne co robie takie wow to zajmuje sie blogiem bo strasznie go zaniedbalam przez bardzo ciezki rok szkolny! :C
    Na szczescie zmienilam szkole i wszystko zaczne od nowa od sierpnia (tak niestety zaczynam w sierpniu :c)
    Buziaki swietne zdjecia! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój lipiec to istny rytuał monotoni leżakowania w łóżku.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bardzo lubię tzw. nic nie robienie :), aczkolwiek czasem jestem już na siebie zła, że zmarnowałam tyle wolnego czasu :)
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny top ♥ Ja aktualnie również marnuje pół nocy na oglądanie Teen Wolf. Ale dzień jest za to pełen wrażeń!


    Pozdrawiam cieplutko!
    morzeliter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja pracuje przez ten miesiąc w następnym odpoczywam
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnio przez cały dzień nic nie robiłam i potem żałowałam, że jednak mogłam się ruszyc bo tyle fajnych rzeczy można zrobić! :)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/cubus-new-yorker-totalna-wyprzedaz.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgadzam się z Tobą, ja także wolę aktywnie spędzać czas, chociaż takie leniuchowanie to także przydatna sprawa ;) Dobry pomysł, żeby zostawić to sobie na wieczór.
    cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejciu, cudne zdjęcia! Również lubię spędzać czas na dworze, najlepiej z przyjaciółmi :)

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale masz ciekawa urode! ps. staraj się unikać powtórzeń (ulubiony, ulubiony)

    http://typical-teengirl.blogspot.com/2016/07/wakacje.html zapraszam do przeczytania postu na temat wakacji i sposobu na nude:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie wyglądasz!

    http://mary-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Myślę że czas na nic nierobienie jest bardzo ważny, można oszaleć bez błogiego odpoczynku :) uważam że każdy aktywny powinien chodź na chwilę znaleźć czas by nie robić kompletnie nic :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie napisany post, zdjęcia również cudowne
    zostawiam obserwacje i zapraszam do siebie! :) W A Y N V

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne zdjęcia!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. Super bluzka! Ślicznie wyglądasz :) Miłych wakacji, pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. nie lubię marnować czasu, śliczna stylizacja <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Też sobie tak postanowiłam chociaż nie wiem czy coś z tego wyjdzie ;/ śliczna bluzka! skąd jest? :)
    Zapraszam na nową notkę, MAI BLOG
    Jeśli ci się u mnie spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę♡

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja na razie nic specjalnego nie robie w wakacje ale czekam za to na wyjazd w góry.

    Zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/2016/07/huge-summer-haul-2016-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram