TWO YEARS AGO

12:54


22 lipca 2014 roku, dokładnie w tamtym dniu po raz pierwszy wpisałam w wyszukiwarkę hasło blogger, wybrałam pierwszą ze znalezionych stron, a następnie kliknęłam - UTWÓRZ BLOGA. Minęły właśnie dwa lata. Nie umiem stwierdzić czy to dużo czy mało czasu. Jednak zdaje sobie sprawę, jak wiele zmieniło się w moim życiu i przede wszystkim jak bardzo zmieniłam się sama ja. Ten blog jest moim prywatnym albumem i pamiętnikiem w jednym. Cofając się do pierwszych postów przypominam sobie jaką osobą byłam wtedy kiedy je pisałam, to jakie miałam wtedy priorytety i marzenia i do czego w tamtym momencie dążyłam. Lubię wracać do tych wpisów, czuję się z siebie dumna gdy je oglądam, ale to nie przez to jak wyglądają, bo daleko im do ideału, ale chodzi mi tutaj o to jak się rozwinęłam. Może i teraz nie podoba mi się mój pierwszy post, ale wtedy kiedy go tworzyłam byłam z niego zadowolona i dałam z siebie jak najwięcej. Dzisiaj wiem,że mogę dać z siebie jeszcze więcej dlatego moje nowsze wpisy na blogu zdecydowanie się różnią. Jednak nigdy bym nie zdała sobie z tego wszystkiego sprawy gdybym nie kliknęła te dwa lata temu tego jednego przycisku. Niby nic takiego, mały szczegół, jeden przycisk, ale zmieniła tak wiele.
















bluzka - klik 

You Might Also Like

70 komentarze

  1. Gratuluję dwóch lat, u mnie również też ponad dwa lata. Śliczne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby te dwa lata były dopiero początkiem!!
    Ps. Uwielbiam twoją urodę :)

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę kolejnych lat blogowania ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tych dwóch lat! Ja niedługo tyle samo będę świętować. Już nie mogę się doczekać! Założenie bloga wiele zmienia. Fajnie jest czytać stare posty i patrzeć, jak człowiek się rozwija przez te wszystkie lata :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dwóch latek i zycze kolejnych :)

    Jesli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i wytrwałości :) A zdjęcia śliczne, świetnie wyglądasz

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i życzę kolejnych lat w blogosferze :) U mnie w listopadzie będzie już 4 latka. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze to napisałaś - kliknięcie "utwórz bloga" to nic wielkiego, a jednak ;)
    Gratuluję systematyczności i życzę jeszcze wielu, wielu, długich lat w blogosferze :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Ja założyłam swojego bloga niedługo przed tobą, bo 13 lipca :)
    Gratuluję!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje !
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ! :)
    Zdjęcia śliczne.
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych lat udanego blogowania! :)
    Piękne zdjęcia :)
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie, że jesteś tutaj już dwa lata! To bardzo długo! Nie śledzę Cię od początku, ale Twój blog na pewno się bardzo rozwinął, a czytelników za pewne przybywało z dnia na dzień coraz więcej!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz przepiękne włosy:) ogólnie ładna z Ciebie kobitka :)


    Może rewanż i skomentujesz również u mnie? :)

    Zapraszam do mnie
    http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie za to kocham bloga, że w łatwy i szybki sposób pozwala nam wrócić do przeszłości choć na chwilę.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja traktuję swojego bloga podobnie jak Ty- jak najwierniejszy zapis wspomnień, wirtualny album! Kocham wracać do starszych wpisów :) Gratuluję dwóch lat i życzę dalszej owocnej i tak kreatywnej pracy!
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  17. widać , ze robienie zdjeć i prowadzenie bloga jest Twoją pasją , rób tak dalej a zobaczysz ,że osiągniesz sukces !
    będę wpadać częściej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/2016/07/all-white.html

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje,stylizacja swietna

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję i życzę dalszych sukcesów! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, podziwiam za wytrwałość ♥
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję, czekamy na następne 2 lata :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę ci wielu sukcesów w blogowaniu ! Ślicznie wyglądasz:)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia gratuluje wytrwałości na blogu! <3
    xycjpc.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia. Gratulacje, oby tych lat było jak najwięcej :)
    Obserwuje
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wytrwałości. Ja bym chyba tak nie potrafiła...
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. 2 lata to bardzo dużo! Gratulacje :)
    Świetne zdjęcia :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i życzę pomysłów na przyszłe lata.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę wielu blogowych sukcesów :). 2 lata to wbrew pozorom bardzo dużo :D.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia! Ten czas leci tak szybko, ze w tym roku w grudniu mój blog będzie miał 3 urodziny... Gratuluje i życzę ci kolejnych dwóch lat!

    Zapraszam:
    http://nataliagrudniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój poprzedni blog również miał dwa lata. To dość długi czas ale leci tak szybko, niezauważalnie. Życzę ci dużo sukcesów i jeszcze więcej lat w blogosferze :*
    Tymczasem zapraszam na całkiem nowego, fotograficznego bloga
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję,2 lata to duży kawałek czasu,życzę Ci z serca dalszych sukcesów w blogowaniu!:)
    Zdjęcia są naprawdę genialne.
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  33. To wszystko o czym napisałaś to właśnie piękni prowadzenia bloga... To, że można zobaczyć jakie postępy się zrobiło, w dodatku tyle wspomnień ;) Powodzenia i następnych lat na bloggerze!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. sliczne zdjecia i zdecydowanie gratuluje! <3

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. 2 lata to ogrom czasu, gratuluję wytrwałości :D
    Przy okazji śliczne zdjęcia, na pewno zostanę na dłużej ♥

    Ściskam ciepło, Mimmi

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje wytrwałości! Świetne zdjęcia :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. Oby było jeszcze wiecej lat z blogiem!:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i trzymam kciuki za dalsze blogowanie! :))

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję wytrwałości w pisaniu bloga!
    Chyba dużo blogerów ma podobne odczucie jak TY kiedy wraca do swojego pierwszego wpisu :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje !
    Śliczne zdjęcia . Świetny outfit . Tylko brać przykład ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje! 2 lata to już duży sukces, życzę kolejnych lat :) Ja dopiero niedawno zaczęłam swoją przygodę, ale już zauważyłam pewne zmiany. Na dobre oczywiście :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję! ♥
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój blog w tym roku będzie miał już 3 lata. Ten czas mega szybko leci!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję ci wytrwałości, ja założyłam mojego pierwszego bloga już w 2013 roku, ale już go nie ma, potem miałam jeszcze kilka innych, ale żaden z nich nie wypalił. Niedawno powróciłam do blogowania, mam nadzieję, że dojrzałam do tego zajęcia i tym razem nie będzie to zajęcie na dwa miesiące.
    Zapraszam do mnie! mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu bloga oraz sukcesów z nim związanych :)

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Dwa lata to na prawdę dużo! Piękne zdjęcia :D

    http://elizza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bloga od dawna traktuję jako taki 'pamiętnik'. Mogę wrócić do momentów z przeszłości, których teraz mogłabym nie pamiętać. Uwiecznianie chwili na zdjęciach. Dawanie z siebie wszystkiego pisząc posty. Założenie bloga było jedną z moich najlepszych decyzji w całym życiu :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję! Ja o takim wyniku na razie mogę co najwyżej pomarzyć. Dla mnie rok będzie już osiągnięciem, nigdy tyle nie wytrwałam. Pisanie sprawia mi przyjemność, więc chciałabym robić to jak najdłużej.
    Masz prześliczne włosy! :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Mamy ten sam dzień rocznicy bloga ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/07/baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  52. u mnie to będą pewnie już z trzy lata ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. I kolejnych lat prowadzenia Ci życzę!
    Zdjęcia są świetne, a Ty wyglądasz ślicznie!
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje!!! ;-)
    Kolejnych lat tutaj Ci życzę! ;))

    aanna-aanna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratulacje, oby tych lat było więcej i więcej! :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojej , gratulacje już dwóch lat na blogerze , dla mnie to długi okres.
    Życzę wytrwałości i inspiracji w dalszym blogowaniu
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajna stylizacja! :)
    Gratulacje!! Ja bloguję dopiero/aż rok ^.^
    Życzę jeszcze więcej sukcesów :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. wytrwałości! śliczne zdjęcia ;)
    http://lauthersspilt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje! Dalszych sukcesów w blogowaniu życzę ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja mam nadzieję, że mój blog stanie się dla mnie tak ważny!
    Jestem nowa w blogosferze! Właśnie dodałam pierwszego posta, byłoby mi miło, gdyby ktoś zajrzał i ocenił moją pracę!
    Link do posta! poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratulację i życzę dalszej wytrwałości!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  62. Czas szybko leci! :) Gratuluję 2 lat tutaj! Lubię takie notki podsumowujące jakiś etap, ja też sama w okolicy różnych rocznic bardzo dużo czasu poświęcam na przemyślenia tego typu. Oby kolejnych lat tutaj i dużo weny! :) Życzenia jak na urodziny, ale w pewnym sensie tak właśnie jest ;) Piękne zdjęcia, świetny outfit!
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluje prowadzenia tak świetnego bloga!
    MójBlog

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję! Piękne zdjęcia. Skąd masz sandały? Napisz proszę na mój email nikolaprzybyszblog@gmail.com :)
    Mój blog - klikkk

    OdpowiedzUsuń
  65. wow gratuluję! 2 lata to na prawdę dużo :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję, mój blog w styczniu miał drugie urodziny :D
    A i cudowne zdjęcia :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. wow! gratuluje wytrwalosci ;3 baaaardzo lubie twojego bloga, twoja uroda jest hipnotyzujaca, wprawiasz w kompleksy!
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z wielka checia <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram