68 DAYS + ROSEGAL

03:52



Niecały tydzień! Tyle dzieli mnie od oficjalnego zakończenia roku szkolnego. Niestety nie będę oryginalna mówiąc, że bardzo cieszę się z powodu nadchodzących wakacji. Z każdym dniem mam więcej pomysłów jak spędzić te 68 dni. Moje założenie jest takie samo jak w tamtym roku, nie chce zmarnować ani jednego dnia. Mam nadzieje, że uda mi się zebrać dużo energii, która starczy mi na tyle by nie przeżywać w listopadzie jesiennych depresji.









spodnie - reserved/ koszulka - H&M

klik  klik  klik  klik

Ostatnio napisali do mnie z firmy Rosegal, której do tamtej pory nie kojarzyłam. Jednak, gdy odwiedziłam ich stronę byłam pozytywnie zdziwiona. Mają naprawdę świetny asortyment, szczególnie przypadły mi do gustu stroje kąpielowe, które są prześliczne.  Więc jeśli nadal wasza garderoba nie jest przygotowana na wakacje, to koniecznie zajrzyjcie na ich stronę!

You Might Also Like

65 komentarze

  1. Świetne zdjęcia! Ja rok szkolny kończę już w poniedziałek więc moje wakacje już praktycznie się zaczęły :D

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez próbuję zaplanować sobie jakoś zbliżające się wakacje, by nie obudzić się później w łóżku ze świadomością, że minął już miesiąc, a ja nadal niczego nie osiągnęłam.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! także cieszę się z wakacji ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. such a comfy casual look
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wakacje czuję od kwietnia, hah ;) Mam rozbudowane plany na ten czas, ale pewnie znając mnie - połowa i tak nie zostanie zrealizowana :D Ładne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę firmy, na pewno zajrzę z ciekawości. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie mogę się doczekać wakacji - tylko niecałe 4 dni... a jeszcze niedawno był 2 września. śliczny ten czarny strój kąpielowy!
    Fajne zdjęcia!

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia:D Chyba jestem jedyną osobą, która nie chce tych wakacjixD
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już małe plany. Chciałabym jak najlepiej wykorzystać ten czas :D
    Świetne zdjęcia!
    Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia,,jestes bardzo ładna:) tez mam zamiar w pełni wykorzystac te wakacje

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia :) jesteś prześliczna <3

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam nadzieję, że te wakacje wykorzystam w 100%!
    Śliczne zdjęcia :)

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia, ale czemu tak patrzysz na dół?

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba za bardzo spodobał mi się chodnik 😂

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia, piękna jesteś, zazdroszcze urody :)
    poklikałam :)
    Zapraszam-Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Ja też nie mam zamiaru marnować wakacji.
    Stroje naprawdę bardzo mi się podobają, trójka podbiła moje serce <3
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że Ty też już obliczyłas wolne dni tak jak i ja ;) Ja postaram się w tym roku wykorzystać czas maksymalnie i nie zatracić wolnych, upragnionych od tylu miesięcy chwil ;)
    Ostatnie dwa stroje kąpielowe mnie urzekły <3
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia. :) Te wakacyjne dni trzeba dobrze wykorzystać!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam wakacje już od ponad miesiąca, ale niestety sporo czasu spędziłam na leniuchowaniu. Czasami w upał ciężko ruszyć się z domu ;P Ładne zdjęcia :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi Dear, I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog Vamos Papear , maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes

    Vamos Papear 

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :) Ja wakacje spędzam spontanicznie. Oczywiście, pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja również mam plan wykorzystać wakacje na 1000%!!
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna, prosta stylizacja! Kliknęłam w linki :) karolinaaag - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te buty! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje wakacje to będzie jeden wielki spontan :)

    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne zdjęcia :)
    śliczne stroje, kliknęłam!

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też chciałabym dobrze wykorzystać te wakacje, mówię tak co roku, ale zawsze żałuję, że czegoś nie zrobiłam w czasie tego wolnego :D
    Bardzo ładne zdjęcia!
    Wybrałaś śliczne stroje z oferty firmy Rosegal, życzę powodzenia we współpracy, poklikałam ♥
    1- 9.77$
    2- 17.24$
    3- 10.67$
    4- 14.98$
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam nadzieję, że nie zmarnuję ani jednego dnia wakacji :)
    Dodałam do obserwowanych :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://klassandglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanych wakacji! ;)
    1 i 3 strój podoba mi się najbardziej - poklikane.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Wybralas swietne rzeczy :) Ogromnie sie ciesze ze sa wakacje i nie zamierzam zmarnowac ani jednego dnia ❤

    Buziaki, xx
    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Już jutro, oficjalnie - wakacje! Ja będę miała problem z wykorzystaniem takiej ilości wolnego ;3
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  34. Miłych wakacji! Świetna stylizacja, taka codzienna! :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem okropna i zamiast cieszyć się dniami wolności to ubolewam nad tym, że w przyszłym roku zakończenie nastąpi dopiero 30 czerwca :| W linki oczywiści kliknęłam!

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  36. sliczne zdjecia! bardzo ladne stroje :* ten rozowy!*_*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne spodnie i udanych wakacji :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zdjęcia, zapraszam na mojego bloga :)
    mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Stroje kąpielowe sztos po prostu *U* Ładne zdjęcia :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne stroje :)

    Zapraszam na pierwszy post na nowym blogu:) x
    LAJFBYLEN <- click

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne stroje !<3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Każdy cieszy się z wakacji, nawet największe kujony. Ja już mam wiele planów jak spędzić te dni! Świetne zdjęcia.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Z wakacji cieszy się każdy to na pewno :) Ja jednak nie mam żadnych planów, ani też zaplanowanego urlopu - cóż, nadrobię za rok :)
    Piękne zdjęcia!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też staram się nie zmarnować ani jednego dnia :)
    ♥karilleyn♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia, życzę udanych wakacji! + Poklikane :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Poklikałam we wszysktie :)
    świetne zdjęcia :0
    pozdrawiam i obserwuje :*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tegoroczne wakacje też chce wykorzystać najlepiej jak potrafię! <3
    To tylko 68 dni, które zlecą nie wiadomo kiedy.
    Cudowna stylizacja! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja stwierdziłam, że tym razem chcę się polenić i robić wszystko spontanicznie. Także nie uważam, żeby w ten sposób marnowała wolne dni.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. przepiękne zdjęcia, wszystko uczciwie poklikane :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. Te 68 dni należy wykorzystać jak najlepiej ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja :) Poklikałam :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam ten sam plan na wakacje - nie zmarnować ich! :)
    Świetna stylizacja, cudowne zdjęcia!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Trzeba korzystać z wakacji póki są bo później zacznie się dojrzałe życie . Praca , dom , rodzina szybko zleci , a później będzie się żałować , że wakacje zostały zmarnowane.


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Trzeci strój bardzo mi się podoba. Ja też cieszę się, że są wakacje dlatego staram się je wykorzystać jak najlepiej. Bardzo ładne zdjęcia. Obserwuję i zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. jesteś bardzo ładna, twoje usta są cudowne!
    http://julsmirek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ładnie wyglądasz!
    Jestem pewna, że z każdego dnia będziesz zadowolona!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram