DRUGA SZANSA + DRESSLINK

13:26



Na co dzień popełniamy wiele błędów, mniejsze i te większe. Czasem cierpimy na nich tylko my sami,ale zdarza się też, że ranimy innych, jak i czasem jest tak, że inni swoimi błędami ranią nas. I zadaje sobie pytanie czy warto dawać drugą szansę?
I szczerze mówiąc myślę, że każdy ma problem na odpowiedzenie na to pytanie w danej sytuacji. Dając szanse drugiej osobie, która już nas zraniła, dajemy jej sami  broń do ręki i czekamy czy użyje jej przeciwko nam. Jednak w końcu każdy z nas czasem się myli, popełnia błędy. Każdy z nas czasem rani. Różnica polega na tym,że jedni ranią z przyjemnością, a drudzy zdają sobie sprawę z tego, że zrobili źle. Niektórzy potrzebują trochę więcej czasu na zrozumienie tego, na czym polegał ich błąd, ale ważne jest to, że w końcu to do nich dojdzie.
Myślę, że w tym wszystkim ukryta jest odpowiedź na to pytanie.  Trudno jest wybaczyć, szczególnie bliskiej osobie dla nas. Jednak czasem chyba warto żałować, że dało się tą szanse niż zastanawiać się potem, co by było gdybyśmy ją dali.











1.klik 2. klik 3.klik 4.klik 5.klik 6.klik

You Might Also Like

50 komentarze

  1. nice denim wear, i read this post, and what i have to say is this, everyone deserves a second chance, but if it hurts so much we should forgive and let go
    visit my blog : New post
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny strój fajna super jest ta kurteczka czy żakiet Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia i świetnie to napisałaś :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem takim człowiekiem, który mógłby dostać po dupsku kilkanaście razy a i tak wybaczy. bo mam miękkie serce, bo w gruncie rzeczy lubię ludzi. Bo się przywiązuję. Wychodzę z takiego założenia, które przedstawiłaś Ty - czasami lepiej zaryzykować. Sparzymy się kolejny raz? No trudno. Zdarza się. Ale może będą zmiany. Może będzie dobrze. Może sie ułoży. Po co gdybać. O wiele prościej jest spróbować i po prostu sprawdzić. Jak nic z tego nie wyjdzie to trudno. Człowieka widać nie zmienimy, ale nauczymy się go omijać (albo i nie). Najgorsze jednak co może byc to życie ze świadomością, że mogliśmy przegapić szansę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie opisane przemyślenia, a do tego bardzo ładne zdjęcia:)

    http://pvtcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy zasługuje na drugą szansę ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Myśle,że to zależy od sytuacji i osoby,której dajemy drugą szanse, nie zawsze warto dawać dla kogoś, kto jej nie wykorzysta :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Często zależy to od sytuacji i od osoby, ale faktycznie, czasem lepiej nie dać komuś szansy, bo po prostu nie zasługuje..

    Masz przepiękną urodę :)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba umieć dawać drugą szansę, ale tylko tym osobom, które się starają, chcą się zmienić, naprawić swoje błędy, choć czasami odczytanie prawdziwych ludzkich zamiarów jest zbyt trudne dla nas i popełniamy błąd. Wybaczać mamy wszystkim, nie szukając zemsty, lecz nie powinno to za sobą od razu pociągać dania komuś drugiej szansy.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobały mi się twoje zdjęcia :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze wybaczam i daję drugą szansę osobą na którym mi zależy, nie wiem czy to priorytet czy moja wada :(
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam. Co do posta masz w zupełności racje. Mimo trudu powinno spróbować dać chociażby tą drugą szanse:)

    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie kochana!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez uważam że każdemu należy się ta druga szansa, nie powinno się nikogo skreślać z powodu tej jednaj rany którą zadał, ponieważ jesteśmy tylko niedoskonałymi ludźmi, każdy powinien mieć szansę, żeby pokazać że jednak mu zależy.
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudno jest wybaczyć, owszem. Ale każdy zasługuje na drugą szansę - racja. Ludzie to nie roboty, każdy popełnia błędy. Nie jesteśmy idealni. Piękna stylizacja, poklikane i powodzenia ♥


    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  16. mądrze napisane, ja uważam że każdy zasługuje na drugą szanse ! :))
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem warto dawać drugą szansę :)

    nowy post :)
    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno nie jest to prosta decyzja i to czy damy komuś drugą szansę to jest sprawa już indywidualna ;) Ładne zdjęcia!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny blog i bardzo pouczający tekst :) pozdrawiam ciepło i zapraszam na
    www.cukiereczky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uważam, że każdy zasługuję na drugą szanse.. oczywiście jeśli czegoś bardzo żałuje :) Śliczne zdjęcia :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Problemy zawsze są i będą niestety jest to nieodłączny element naszego życia. Ważne aby uczyć się popełniać ich jak najmniej i uczyć się już na tych popełnionych.
    Spódniczka jest genialna, w połączeniu z super star wygląda obłędnie :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba mam zbyt miękkie serce, bo nieważne co kto by mi zrobił, i tak jestem w stanie dać drugą szansę.
    Śliczne zdjecia!

    http://ylyys.blogspot.com/2016/04/braid-hair-day-little-bit-devastated.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy zasługuje na drugą szansę. Każdy człowiek może się zmienić. Ale nie można
    dawać zbyt dużo tych "drugich" szans. Później po prostu traci się zaufanie. Bardzo ładne zdjęcia!

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny blog
    http://natalee01.blogspot.com
    https://ask.fm/Natalee001
    https://www.facebook.com/natalee001/

    OdpowiedzUsuń
  26. Poruszyłaś bardzo trudny temat. Sama kilka razy w życiu musiałam zastanawiać się nad tym czy dać drugą szansę czy nie. Różnie się to kończyło, ale jednak wole dać i tu sie z Toba zgodzę, niż później żałować.

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zasługujemy na drugą szansę.
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Według mnie każdy zasługuje na drugą szansę. Uważam tak ponieważ to czasem my jej będziemy potrzebować. W końcu nikt nie jest idealny ;)
    Pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. My sądzimy, że każdy zasługuje na drugą szansę!;*

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy pościk - www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Każdy zasługuje na drugą szansę!:)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że to, czy warto dać komuś/czemuś drugą szansę musi mieć twarde podstawy. Między innymi ważne jest to, czy ktoś się w ogóle stara o tę szansę, czy jest jej wart etc.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękna koszula! każdy zasługuje na drugą szansę pamiętaj o tym!

    kochana pozdrawiam i zapraszam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Czego bym nie chciała i nie zrobiła i tak zazwyczaj wybaczam najbliższym osobą, chodź i od tej reguły są wyjątki ;)
    piękne zdjęcia! bardzo mądry post :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Każdy bez wyjątku zasługuje na drugą szansę:)

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnee zdjęcia! Poklikałam w linki na dresslink ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://style-bykarolina.blogspot.com/ .
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  36. Może jestem inna ale ja uważam że nie warto dawać drugiej szansy powinno się starać nie ranić zawsze a nie jak ktoś da ci drugą szanse...

    http://jestemdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Pieknie wygladasz! Tak swiezo i dziewczeco. W linki oczywiscie poklikalam i trzymam kciuki, aby sie udalo :)

    Mó Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jestem taka, że każdemu dam drugą szansę, nie ważne co zrobił... Super zdjecia :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja zazwyczaj daje drugą szansę :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteśmy tylko ludźmi, często popełniamy błędy, dlatego sądzę, że warto czasem dać komuś drugą szansę, choć jest to trudne. Bardzo ładne zdjęcia!
    Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  41. Każdy z nas popełnia błędy i z tego powodu nie powinno sie kogoś karać, poniewaz to kiedys nam może się podwinąc noga... piękne zdjęcia :*

    Nowy post - zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna koszula! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zbyt często daje drugą szansę, no cóż... :) Czadowa koszula!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wygladasz :) i post tez swietny..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Dopiero zaczynam i to duża motywacja, na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. fajna koszula
    po klikane
    3.11
    3,22
    15.49
    6.49
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  46. Każdy powinien dostać drugą szansę, ale jednak to zależy do sytuacji i od osoby.
    Po klikane :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram