MY FAV

13:42


Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami lutego. Ten miesiąc zleciał mi bardzo szybko tak samo, jak ferie które już prawie dobiegają końca.  Pamiętam jeszcze ,jak niedawno wychodziłam ze szkoły z uśmiechem myśląc, że przede mną dwa tygodnie odpoczynku. Czas leci nie ubłaganie prędko, ale coś , co nie zniknie i nie minie to wspomnienia. Czuje, że nie pozwoliłam sobie zmarnować ani jednego dnia. Szczególnie w pierwszym tygodniu, kiedy pojechałam na obóz, nie miałam za wiele czasu, by się polenić ani żeby spać do 11. Dzięki temu zdałam sobie sprawę jaki dzień może być długi. Poznałam tam też wiele fajnych osób i spędziłam po prostu miło czas, z czego jestem bardzo zadowolona.W drugim tygodniu pozwoliłam trochę odżyć leniuchowi we mnie, ale to spowodowane było bardziej przeziębieniem niż chęciami.


Muzyka pełni bardzo ważną rolę w moim życiu i towarzyszy mi prawie cały czas. Nie ograniczam się do jednego gatunku, bo lubię różnorodność pod każdym względem. Tych dwóch płyt "Purpose" i "Delirium" słucham od dwóch miesięcy i, jak na razie nie znudziła się mi ani jedna piosenka.




Jak już nie raz tu pisałam, jedyne co kocham w jesieni to swetry. Ich przewaga w mojej garderobie wzrosła od razu kiedy zaczęła się jesień. Te dwa, które widzicie na zdjęciach to jedne z moich ulubionych.
Jeśli chodzi o buty to w lutym w końcu miałam okazje, żeby wypróbować superstary. Kupiłam je w październiku i ze względu na pogodę nie założyłam ich prawie ani razu. Jednak podczas obozu sprawdziły się idealnie i są to zdecydowanie moje ulubione buty.





Ostatnio miałam wiele ciężkich dni, szczególnie przed feriami, kiedy już po prostu nie miałam sił na nic. Często w takich momentach potrzebuje chociaż chwili żeby przestać myśleć i szybko się zregenerować. Jest na to dużo sposobów, ale ja najbardziej uwielbiam kąpiel przy świecach. Jestem też maniaczką olejków, soli i innych rzeczy do kąpieli, więc w moich ulubieńcach nie mogło zabraknąć tej soli o ślicznym zapachu mango.




Na co dzień nie mam za bardzo czasu na czytanie książek i jeśli mam być szczera to też ciężko mi siebie samą do nich przekonać,ale w ferie udało mi się w końcu coś ciekawego przeczytać. Książka opowiada o A., który każdego dnia budzi się w innym ciele i innym życiu, jednak jest coś, co się nie zmienia, codziennie jest zakochany w tej samej dziewczynie.



You Might Also Like

44 komentarze

  1. ciekawa książka :) jaki słodziak z tego misia :D
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  2. świetni ulubieńcy ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super ulubieńcy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. Również uwielbiam płytę Justina! Książka wydaje się bardzo ciekawa ;)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. super ulubirncy. Robisz barzo ładne zdjęcia :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda jest taka, że im wiecej robimy tym wolniej mija nam czas haha
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ulubieńcy :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ferie spędziłam bardzo podobnie! Pierwszy tydzień intensywny, cudowny wyjazd a drugi- leniuchowanie spowodowane chorobą! Świetni ulubieńcy :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę, że ferie podobne do moich :) 1 tydz wyjazd, 2 tydz choroba :x

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy !;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. superstary są genialne ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy! Pieknie wyglada ta sol do kapieli i na pewno pieknie pachnie, a buty i sweterki sa piekne :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Również kocham swetry i mam swoje ulubione płyty,które chyba nigdy mi się nie znudzą. Książke przeczytałam,ale tylko do połowy,nie mój styl jakoś mnie nie przekonała.Książka lekka,bardzo łatwa o dość luźnej tematyce jednak można się przy niej zatrzymać i pomyśleć nad tym jak rózni są ludzie.


    Zapraszam ;)

    http://tuniemanieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobne rzeczy w swoich ulubionych :)
    Mój blog: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni ulubieńcy <3
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> ♥Zaobserwuj mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ta książka, czytałam i jak najbardziej polecam! :)
    Świetne ulubieńcy (ładne zdjęcia robisz).
    Zapraszam do mnie - Kliknij tu

    OdpowiedzUsuń
  17. Swetry, które pokazałaś są śliczne, szczególnie ten różowy ma piękny, pudrowy kolor. Superstary to bardzo fajna opcja, pasują praktycznie do wszystkiego i fajnie wyglądają nawet do najzwyklejszej, szarej koszulki.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy. Mam zamiar przeczytać niedługo tą książkę :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam swetry :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteśmy takie podobne hah ja też już już prawie od 3 miesięcy słucham płyty purpose i moimi ulubieńcami są superstary :D <3 Świetni faworyci!
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochalam się w tych zdjęciach!

    Mogłabym mieć prośbę? Zerkniesz do mnie i jeśli masz czas ocenisz co robie źle? Zależy mi na opinii doświadczonych blogerek
    http://variousss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zbieram się już tyle do kupienia superstarów, a zawsze coś mi nie pasuje, a są przepiękne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia. Jaki słodziak z tego misia ♥ Cudowny ♥

    Pozdrawiam,
    maybeffashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe rzeczy wybrałaś :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjęcia świetnie ukazują Twoich ulubieńców ;) zaciekawiła mnie książka.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno mnie tu nie było :) Uwielbiam te buty! Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawi ulubieńcy :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też kocham swetry <3 A tak poza tym to moi ulubieńcy lutego chyba wyglądają zupełnie inaczej xd A jeśli chodzi o sól do kąpieli to muszę wypróbować, bo pewnie ma mega ładny zapach :)
    Z mojej perspektywy - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Superstary są bardzo wygodne :) Czytałam tę książkę i bardzo mi się podobała. Muszę kupić w końcu drugą część:D

    Zapraszam do siebie. Jeśli spodoba Ci się mój blog, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. O kruczę, zaintrygowałaś mnie tą książką. Wydaje się być bardzo ciekawa, lubię taką tematykę. Na pewno, gdy będę miała okazję, postaram się ją dorwać. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czas leci bardzo szybko to prawda
    powinniśmy łapać każdą chwilę i cieszyć
    się nią, szukać szczęścia w drobnostkach
    wspaniali ulubieńcy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajni ulubieńcy, też lubię swetry ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawi ulubieńcy! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetni ulubieńcy! "Purpose' to ostatnio moja ulubiona płyta :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Świetny blog i post! Super zdjęcia, aż przyjemnie sie je ogląda! Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog, mega mi się podoba :)


    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram