Pytanie bez odpowiedzi ...

01:06


Ludzie są różni. Odróżniają się wyglądem, charakterem, osobowością, zachowaniem, poglądami i wieloma innymi rzeczami. Jednak jest coś, co nas wszystkich  łączy. Wierzymy. Każdy w coś wierzy. Niektórzy wierzą w przyjaźń, miłość, cuda czy Boga. Inni wierzą, że gdy jutro się obudzą będzie lepszy dzień.  Ludzie wierzą też, że kiedyś spotkają swojego idola, mimo że może on mieszkać na innym kontynencie. Kolejni wierzą w kosmitów, wróżby, czarodziejki czy magie.Potrafimy być pod tym względem zwariowani i zupełnie niedorzeczni dla innych.Wierzymy w istnienie czegoś,co nie do końca jest pewne.Ale mimo wszystko robimy to dalej, bo wiara w coś daje nam nadzieje.
Tylko dlaczego czasem ludzie nie potrafią uwierzyć chociaż przez chwile w siebie?we własne piękno?
To straszne, jak wiele osób brzydzi się swoim wyglądem, chociaż nie ma do tego żadnego powodu.Może zabrzmi banalnie, ale nikt nie jest idealny, nikt. I bardzo się ciesze, bo perfekcyjność jest po prostu nudna. Często zwracamy uwagę na jakieś szczegóły w swoim wyglądzie, które uważamy za wady. Ale ta "wada" sprawia,że jesteśmy piękni, wyjątkowi. A kiedy akceptujemy swój wygląd to dodaje nam to pewności  i zaczynamy wierzyć w siebie.






jacket- QQ25 / dress - mohito/ boots - ccc

You Might Also Like

36 komentarze

  1. zgadzam się, nikt nie jest perfekcyjny :) trzeba siebie zaakceptować :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  2. Ideałów nie ma ,ale możemy dążyć do doskonałości .:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie wady nas wyróżniają! ostatnio również poruszyłam podobny temat na swoim blogu.

    Mój blog klik
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a ja na pewno się zrewanżuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma ludzi perfekcyjnych, ale mimo wszystko każdy jest piękny i wyjątkowy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba wierzyć przede wszystkim w siebie... :)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice coat!!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2016/01/get-all-glamed-up-with-ankara.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda, perfekcyjność jest nudna :)


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sądze, że ludzie nie są pewni siebie przez innych ludzi, ponieważ są wyśmiewani i niedoceniani. Przeraża mnie jak człowiek człowiekowi może zrobić krzywdę :/
    Zapraszam do mnie: my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze powiedziane, idalni ludzie byli by nudni :)

    http://saynika.blogspot.com zapraszam, licze ze również coś po sobie zostawisz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jednak jeśli jakiś szczegół nam sie nie podoba to warto to zmienić :) gorzej jak nie możemy czegoś zmienić haha :D
    www.onlydreams.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post i fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trudno mi uwierzyć, że moja "wada" sprawia, że jestem piękna, ale będę się starała to powoli zmieniać. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo Ci w tym kolorku :)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. great post :) I follow you via GFC :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz w zupełności rację, szkoda jednak, że w praktyce jest to dużo bardziej skomplikowane ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze to napisałaś, niektórym łatwo to przychodzi, ale czasami jest problem :/
    http://www.wholesalebuying.com/product/stylish-ladies-women-casual-o-neck-long-sleeve-gold-print-thick-hoodie-sweater-172125?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=lexiAnnaS

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku.. cudowny post! Pisze wiecej takich <3
    Obserwuje :)
    asiikblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna kurtka ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p
    jeśli ci się u mnie spodoba- zaobserwuj,będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Najważniejsze to zaakceptować i pokochać siebie :) Świetny post
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie każdy powinien zaakceptować siebie, bo bez tego nigdy nie będziemy w pełni szczęśliwi. Nie mówię tu o narcyzmie, egoizmie chodzi raczej o życie w zgodzie z sobą. Nie mogę sobie wyobrazić tego że codziennie znęcam się nad sobą w postaci nie akceptowania się.
    Co prawda niektórzy to robią po to by ktoś ich dowartościował. Wielokrotnie spotykałam się z takim zachowaniem:"mam grube nogi. -co ty mówisz są bardzo chude".
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy z nas jest inny i to czyni nas wyjątkowymi :)
    Poklikasz u mnie w linki? Będę bardzo wdzięczna ;)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzeba akceptować siebie jednak te wszystkie "idealne" zdjęci na tumblerze nam w tym nie pomagają :/

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda, że wiara daje nam nadzieję. Swietny post!
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  26. Każdy z nas jest wyjątkowy na swój sposób :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nigdy chyba nie zrozumiem, że może jestem ładna :) XD
    Perfekcyjność... hmm... jestem perfekcjonistką i mnie to nie nudzi :)
    Super zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. nikt nie jest idealny, a skoro nie, to skąd wiemy jaka jest idealność? kwestia definicji. :) każdy z nas jest idealny, w swojej własnej skali perfekcyjności :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale napisane. W Naszym Kraju ogromną rolę odgrywa...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2016/03/tolerancja.html

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram