Frost + Banggood

12:09


Od razu kiedy spadł śnieg  poczułam ten klimat, którego brakowało mi 24 grudnia. Szczerze mówiąc myślałam, że tak właśnie będzie.Święta czuje dopiero teraz, niestety trochę za późno. Jednak najważniejsze jest to, że śnieg w ogóle spadł, bo co to za zima bez śniegu. Jedyne czego nie lubię w tej porze roku to chyba mrozy. Przez te trzy naprawdę mroźne dni trudno było mnie nakłonić bym, chociaż na chwile wyszła spod ciepłego koca, a tym bardziej na dwór. Jednak w tamtą środę zrobiłam wyjątek i wyszłam na spacer, ale tak naprawdę główną przyczyną tego było zrobienie zdjęć, które widzicie w dzisiejszym poście. Odważyłam się też zdjąć czapkę i rozsunąć kurtkę, więc brawa dla mnie. I mimo, że potem nie czułam zupełnie moich nóg ,a moje ręce zamarzły to jestem zadowolona, bo sesja mi się bardzo podoba.








Chciałbym Was zaprosić na stronę Banggood, gdzie idealnie możecie przygotować się na tą zimę. Ich asortyment jest naprawdę duży i można tam znaleźć tam naprawdę fajne rzeczy.
1. klik 2.klik 3.klik 4.klik 5.klik 6.klik 7.klik 8.klik 9.klik 

You Might Also Like

47 komentarze

  1. noo, te ostatnie dni z temperaturami -15 były straszne, na szczescie dzis jest o wiele lepiej :D szacun za sesje, ja bym chyba zamarzła!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że wreszcie jest śnieg ;)
    Ale te mrozy są trochę denerwujące. Jeszcze w naszej szkole oczywiście musiało się popsuć ogrzewanie i wszyscy łazimy w kurtkach i szalikach :p. Nawet był sanepid... :D.
    Bardzo ładne zdjęcia <3
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zamówiłam z tamtej strony płaszcz w kolorze khaki :) Jestem ciekawa, jak się będzie prezentować na żywo!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieg i prawdziwa zima mocno spóźnili się w tym roku... Ale lepiej późno niż wcale. :) Bardzo fajne zdjęcia i wishlista.

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne buciki i po klikane :*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że ten śnieg spadł dopiero teraz, po świętach :( Ładny wygląd bloga :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis!
    http://want-cant-must.blogspot.com
    ps jeśli podoba ci się blog-zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  12. Takze przez brak sniegy nie czulam swiąt :( a mrozów NIENAWIDZĘ. ostatnio bylo u mnie odczuwalne -20 :')

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi na szczęście udało się poczuć świąteczny klimat bez śniegu :D Śliczne zdjęcia ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    http://bekleveer.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodnie :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow this is such a fun post! thanks for sharing, I am in love with the picture.

    follow for follow?:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zdjęcia, poklikałam i życzę powodzenia z firmą :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna stylizacja :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie żałowałam, że takiej pogody nie było w swięta.
    Ładne zdjęcia :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty świetne :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST - Overknee boots

    OdpowiedzUsuń
  21. ja za zimą nie przepadam :(
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie już po sniegu a jedynie chlapa narazie

    OFFICIAL PATTY ¦

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! Poklikałam w linki! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla takich zdjęć chyba warto było zmarznąć, śliczne są ;) Mi też brakowało tego klimatu. A teraz pada deszcz... pogoda zmienną jest.

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze są te zdjecia! Ja rowniez lubie snieg ale nie lubie mrozu haha
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Łoł... zdjęcia powalają zaobserwowałam i liczę na kolejne takie posty :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  27. sama chciałabym takie różowe rurki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dziwię się, ze jesteś zadowolona! :D Jest być z czego, zdjęcia są śliczne, a tło przepiekne ♥
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz, i fajne ciuszki :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Klikniesz w serduszko w najnowszym poście?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna wishlista poklikałam:) No właśnie mógł spaść na swieta,był by lepszy klimat,a teraz do szkoły i sypie :/
    zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę śniegu, u mnie niestety nie ma :(
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/2-lata-blogowy-snap.html

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie też nareszcie spadł śnieg więc zaraz lecę na pierwsze zdjęcia! Super wyglądasz!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze mówiąc to ja też bardziej czuję święta teraz, niż w grudniu... Ale przyznam, że teraz za oknem jest o wiele piękniej! Niestety też i zimniej, dlatego tak jak ciebie - ciężko jest mnie wyciągnąć z domu :p
    Sesja wyszła cudownie, więc myślę że warto było troszku zmarznąć - zdjęcia są niesamowite ♥

    Wszystko poklikane, pozdrawiam xx
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też nie przepadam za mrozami. Śliczne zdjęcia! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Też ciesze się z śniegu. Śliczne buty! Poklikałam :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie snieg i mrozy zawitaly juz prawie miesiac temu. Przyzwyczajam sie do nich ale i tak mam ochote siedziec tlyko w lozku z herbata. Zdjecia sliczne :) i ten piekny zimowy klimat. Rzeczy z Twojej wishlisty sa super!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się w butach ♡
    To poświęcenie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam zimę! Ja raczej wolę mrozy niż upały ;)

    ophexia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też dopiero ostatnio poczułam magię świąt niestey :/
    www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie wyglądasz !
    zapraszam do mnie :
    http://ollcia-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram