Hello December!

11:43



Grudzień jest zawsze dla mnie wstępem do rozpoczynającego się okresu świątecznego, a także pożegnaniem moich jesiennych foszków i humorków. To chyba naprawdę  mój ulubiony czas w roku. Wszystko nagle staje się takie magiczne, dzięki temu cały grudzień jest właśnie taki wyjątkowy.  Moje samopoczucie diametralnie się polepsza! I chociaż nie mogę się doczekać, kiedy nadejdzie 24 grudnia to wiem,że to tak szybko zleci. A potem Nowy rok, w co naprawdę trudno mi uwierzyć, bo minął mi nieubłaganie prędko. Mam wrażenie, że z roku na rok, czas leci coraz szybciej. Ale nie wybiegając już za daleko, dzisiaj jest w końcu 6 grudnia. Data z którą mam mega dużo miłych wspomnień.Pamiętam, jak jako mały dzieciak zawsze czekałam na ten dzień, pisałam list do św. Mikołaja, a potem wstawałam wcześnie rano (chociaż nigdy nie byłam porannym ptaszkiem), bo ekscytacja nie pozwalała dłużej spać i szukałam po każdym zakamarku w domu, mojego wymarzonego prezentu. Musze powiedzieć, że "Św. Mikołaj" nigdy mnie nie zawiódł.
Wtedy największa frajdę sprawiało mi rozpakowywanie prezentów, dzisiaj większa radość mam je zapakowując. Kocham robić swoim najbliższym niespodzianki i ich zaskakiwać. I gdybym tylko mogła, dawała bym im prezenty każdego dnia. Najlepszym prezentem jest dla mnie już to, jak ruszam na poszukiwanie jakieś rzeczy,która spodobałaby się danej osobie,a potem ich uśmiech -to chyba jest w tym wszystkim najfajniejsze.








instagram / ask / tumblr / snapchat: theluckyooone/ patiffashion@gmail.com

You Might Also Like

32 komentarze

  1. też bardzo lubię ten zimowy klimat :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. grudzień - świetny miesiąc ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam grudzień i świąteczny, śnieżny klimat !!! :)
    Zdjęcia śliczne.
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Grudzień także kojarzy mi się z okresem świątecznym :) Uwielbiam go!
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się już nie mogę doczekać świąt! :)
    również uwielbiam obdarowywać innych, chociaż dostawanie też jest przyjemne :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie, u siebie też chciałabym zobaczyć już śnieg. Niestety, muszę poczekać...
    zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia. Ten grudzień jest najlepszym w moim życiu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. takie zdjęcia z lampą błyskową wychodzą naprawdę bardzo ładne :) świetna sesja jednym słowem:)

    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zdjęcia robione w nocy! ❤ Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post!
    Oby więcej takich :)
    zapraszam do siebie : kamilczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię grudzień ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja równiez lubię grudzień, zwłaszcza,że się urodziłam w grudniu;p świetną masz kurteczkę;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. great post
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby zwykłe zdjęcia, ale mają ''to coś" :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczne włosy:)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudowne zdj ! ♥

    ZPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia :*
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful and perfect! I follow you blog #188, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten moment, gdy widzę jak bardzo komuś podoba się prezent ode mnie. Od razu robi się tak cieplej na sercu i humor momentalnie się poprawia! :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też luię obdarowywać bliskich prezentami :) Sprawia mi to ogromną przyjemność !

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę że u Ciebie troszkę śniegu jest, nie to co w Warszawie. Wiosna. Straciło wszystko ten biały klimat.
    Co do tego okresu świątecznego to jakoś nigdy od małego za nim nie przepadałam.

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram