NOT LOVELY

14:50


Nie raz wspominałam, że jesień nie należy do moich ulubionych pór roku. Przytłaczająca pogoda, złe samopoczucie i emocjonalna "depresja", to coś co sprawia, że zaczynam widzieć świat na szaro. Ale jeśli coś ma wady, to musi mieć też chociaż jedną zaletę. Jesień kocham za modę, która w tej porze roku jest zdecydowanie najbardziej wszechstronna. 
Dzisiejsza stylizacja to połączenie dwóch kolorów - czerni i różu, dzięki któremu monotonne życie nabiera sensu. Od razu przypomina mi się lato za którymi naprawdę mega tęsknie, ale przecież jeszcze tylko 7 miesięcy (malutko). Dlatego w jesiennych stylizacjach lubię używać kolorów, które nie mają zupełnie nic wspólnego z tą pora roku lecz przypominają mi cieplejsze chwile.
A wracając do teraźniejszości, sweter + spódniczka to moje ulubione zestawienie na jesień. Jeśli kolorystycznie wszystko gra, to sweter zawsze będzie się świetnie układał na jak najprostszej spódniczce. Kiedy chcemy uzyskać bardziej szaloną wersje, wystarczy do zwykłego stonowanego koloru dobrać  bardziej intensywny i wyrazisty odcień tak jak zrobiłam to ja. Cały ten efekt idealnie podkreślą zakolanówki!

 










sweater - mohito/ skirt - ooh la la/ boots - lasocki

instagram / ask / tumblr / snapchat: theluckyooone/ patiffashion@gmail.com

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam cię na mój blog także :) Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ciekawego bloga na pewno będę wpadała! :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica rozwaliła system *.*

    http://canelle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. Racja, zakolanówki wiele podkreślają. Zazdroszczę spódnicy, marzę o takiej szarej :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię koloru różowego ale spódniczka śliczna :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódniczka !


    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez jesieni nie lubie:/ fajny outfit!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie przepadam za jesienią! super look :)
    pozdrawiam, gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Cudowna spódniczka, a zakolanówki pięknie to wszyściutko dopełniają ;3

    Wróciłam na bloga! Zobacz jak teraz u mnie jest. :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna spódniczka :D
    Zapraszam heyweyfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz. Uwielbiam elementy różu lub po prostu różowe ubrania :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, piękna ta bluza! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie wyglądasz :)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. również uwielbiam jesień za modę, ale nie tylko :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega sweter! Co do spódniczki - nie przepadam za różowym ale Ty wyglądasz w tym zestawie zjawiskowo!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! Spódniczka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wchodzi na twojego bloga dosyć długo. Nagle wchodzę i jedno wielkie WOW! Wygląd zmienił się na lepsze, posty, wszystko! Blg jest świetny!

    Blog--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubię jesieni:) śliczna spódniczka:D
    U mnie obserwacja=obserwacja:)
    Zapraszam:D
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. też nie lubie jesieni
    zapraszam do mnie: http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne włosy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz uroczo! przepięknie
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. też lubię połączenie swetra i spódniczki, chociaż nigdy tak nie byłam ubrana :D
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanawiałam się nad tą bluzą!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też nie jestem zwolenniczką jesieni. Wstajesz - ciemno, wracasz ze szkoły - ciemno. Masakra! ;c
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja, spódniczka jest przecudowna :)
    Zapraszam do mnie: www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też uwielbiam jesień za modę, twoja jesienna stylizacja jest świetna. Super zdjęcia i ładna spódniczka :))/m

    lawendowylakier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zdecydowanie nie mój kolor, ale stylizacja sama w sobie super ;)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Tez nie lubię jesieni. śliczny outfit! :) buziaki ;*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesienią wolę się ubierać w bardziej stonowane kolory jednak twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :).
    U mnie jest już nieco za zimno na takie połączenia ale sądzę, że na wczesną wiosnę równie dobrze się sprawdzą.

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. stylizacja= cudoo! :D xx

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja. Ja jesień lubie właśnie za sweterki! *-* A co do lata.. Też mega za nim tęsknie :/
    Pozdrawiam!
    Mój blog-kliik

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacja i sesja!
    Zapraszamy na naszego bloga, jeśli ci się spodoba zaobserwuj a my na pewno zrobimy to samo
    Mój Blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa stylizacja, nie do końca w moim stylu, ale podoba mi się :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna stylizacja ;')
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/nigdy-nie-mruga-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zestawienie :) Spódniczka idealnie komponuje się ze swetrem.
    A jej kolorystyka nadaje barw szarej, jesiennej pogodzie.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna stylizacja :)
    zaczynam prowadzić bloga , więc zapraszam :D
    https://makarskastylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram