Travel to Dubai

11:52




Podróż do dla mnie zarówno czas relaksu jak i ogromna przygoda. Ta pasja nie zapewnia nigdy tych samych przeżyć, odczuć i sytuacji. Podróżowanie wiążę się zawsze z przeżywaniem czegoś nowego i niepowtarzalnego! I to właśnie najbardziej mnie, osobę która kocha przygody i wyzwania rajcuje w tym wszystkim. Kiedy jedziesz do innego kraju przenosisz się tak jakby do innego świata. Tam jest zawsze ten klimat, którego nie masz szans poczuć gdziekolwiek indziej. Tam są ludzie, którzy różnią się od ciebie. I nie tylko tym, że mówią w innym języku, ale też i poglądem na świat, sposobem życia. Tam są te widoki, które podziwiasz z zachwytem i zaczynasz zdawać sobie sprawę jakim jesteś szczęściarzem, że jesteś widomy i możesz to zobaczyć. A może to wszystko wydaje nam się takie kolorowe przez to, że my nie spędzamy tam większości swojego życia tylko zaledwie kilkanaście dni. Ale to w tym jest cała magia!

Podróżowanie to jedna z moich największych pasji. I mimo, że w dość krótkim czasie udało mi się odwiedzić takie kraje jak Francja, Chorwacja, Włochy czy Bułgaria. To wiem, że to jeszcze nie koniec mojej trasy. Istnieje jeszcze mnóstwo miejsc, które pragnę zobaczyć. I wcale nie wykreślam z mojej listy tych państw, które miałam już okazje zwiedzić, bo wiem, że ominęłam tam wiele pięknych miejsc. Bardzo chciałabym ruszyć w podróż  dookoła świata, ponieważ jest mnóstwo niesamowitych zakątków na tej planecie o których nie mam pojęcia. Ale niestety zdaje sobie sprawę, że nie uda mi się być wszędzie. Dlatego wracając do bardziej realnych rzeczy przedstawiam wam 5 miejsc, których zwiedzenie to moje marzenie. ( jaki rym, taka ze mnie poetka, hahah).
Na mojej liście numerem jeden jest BRAZYLIA! To bardzo interesujące państwo,a gdybym dowiedziała się, że tam jadę to ... mogłoby się to skończyć interwencją policji w moim domu. Znam siebie i wiem, że darłabym się ze szczęścia  tak głośno, a sąsiedzi zaczęliby się obawiać, że dzieje mi się krzywda. Następnie PORTUGALIA, jedno z najpiękniejszych miejsc na świecie. Myślę, że mogłabym nawet tam zamieszkać :)
HISZPANIA to chyba moje najbardziej realne marzenie jak na tą chwilę! A podróż tam ma pierwszoplanowy i najważniejszy kierunek - Barcelona - stadion Camp Nou  ( no i oczywiście zdjęcie z Leo Messim, tak wiem już zaczynam fantazjować, ale za autograf też bym się nie pogniewała!). DUBAJ, jeśli uda mi się spełnić ten dream to prawdopodobnie wydarzy się to wtedy jak wygram w lotto ( trzymajcie kciuki).
No i ostatnie miejsce to HAWAJE! W sumie to nie wiem, co mnie tam tak bardzo ciągnie. Jednak pamiętam, że już jako malutka dziewczynka jak rodzice rozmawiali na temat wakacji, ja mówiłam że chce lecieć na Hawaje. A potem jechaliśmy do Gdańska ... to przecież prawie to samo.




                                                                     


instagram / ask / tumblr / yt / we heart it / snap: theluckyooone / snupps - thelukyooone

You Might Also Like

54 komentarze

  1. Byłam w Portugalii i muszę powiedzieć, że jest piękna, ja sama najbardziej chciałabym odwiedzić NYC( a najlepiej tam zamieszkać) :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróżowanie jest piękneee. ♥
    Cudowne zdjęcia. <3

    Zapraszam do mnie. ;) Dopiero zaczynam.
    Gigi

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wyjazdu, ja jeszcze nigdy nie byłam za granicą :9


    http://f0rder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę wyjazdu ! cudny wianek <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w te wakacje odwiedziłam Anglię:) Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała odwiedzić Brazylie :) A do Hiszpanii jadę we wrześniu, dosyć często tam bywam, uwielbiam klimat tego państwa. Pozdrawiam serdecznie! PS ładne zdjęcia

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przestawaj marzyć! Napewno twoje marzenia sie spełnią tylko muszisz wierzyć oraz dąrzyć do celu :) Można nawet znaleść takąś pracę na weekends. Takim sposobem możesz zarobić trochę money na wakacje :)
    From: http://korneliasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam podróżować :) Marzy mi się Brazylia w czasie karnawału :)
    Super fotki :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zwiedziłam właśnie Chorwację <3
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem cię świetnie, ponieważ sama uwielbiam odwiedzać nowe zakątki świata i poznawac inne kultury ludzi.
    Pozdrawiam :D Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam zwiedzać i poznawać nowe kultury a droga i przejazdy to dla mnie katorga bo mam chorobę lokomocyjną :(
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam podróże,w dodatku piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimat zdjęć jest cudowny! +śliczny wianek ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju ale cudowne zdjęcia! Jakby były robione w dzień to by był efekt takiej niewinnej nimfy wodnej :D

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam podróżować, choć jak na razie byłam tylko we Francji :)
    Śliczne zdjęcia! ;)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo chciałabym pojechać do Hiszpanii :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu! ;)

    www.juliaszymanczyk2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam podróżować <3
    Świetne plany :)
    Śliczne zdjęcia!
    Mój Blog – klik!
    Jeśli masz ochotę prosiłabym o kliknięcie w bannery! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia super.Twój blog jest fantastyczny , można sie w nim zakochac , ale oczywiście po przyjacielsku.W wolnej chwili zapraszam ciebie do zajrzenia na mojego bloga i moze komentowania , zaobserwowania:http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. W Hiszpanii byłam i jak najbardziej polecam, Barcelona pokazy fontann, stadion i wiele innych <3
    A Dubaj to moje i przyjaciółki marzenie, kiedyś razem tam pojedziemy :D
    Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę, bardzo ładnie Ci w tym wianku :)
    ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję, że uda Ci się zwiedzić te wszystkie miejsca!
    Przecudowne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nigdy nie byłam w Dubaju, ale moja kuzynka była i pokazywała mi zdjęcia:-) piękne zdjęcia
    she-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę podróży :) Bardzo ładne zdjęcia :D

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny uśmiech! Uwielbiam Hiszpaniee *.*
    Zazdroszczę!
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  28. Też lubię podróżować, ale zagranicą nigdy nie byłam :( Śliczne zdjęcia :*

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny post :)
    zapraszam do mnie http://andrusia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam podrozowac! W tym roku zwiedzilam mnostwo zdjec. :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! :)
    http://misscygal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny wianek!
    Zdjęcia na plaży-to co uwielbiam ! <3



    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę wyjazdu:) Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazwyczaj jest tak ze fascynujemy sie nowym otoczeniem, wszystkim co jest nam nieznane z codziennści. Wspaniale jest być w miejscu, które wcześnej moglo sie podziwiac tylko na obrazku. Ja rówież chciałabym się wybrać do wielu miejsc i mam nadzieje ze za kilka lat będe miala taka okazje :)
    Zdjęcia wyszły świetnie! Serio podoba mi się :)
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  35. O rany Dubaj, Brazylia - ty szczęściaro!
    Ale ja też nie narzekam, trochę tego świata zwiedziłam, ale jeszcze dużo w planach.
    Wianek piękny, do twarzy ci w nim.
    http://www.wanttobewatched.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zwiedziłaś piękne kraje! Zazdroszczę! :D
    Moim marzeniem jest zwiedzić cały świat, no dobra, może jego większą część. :D Trzymam kciuki, aby udało Ci się zwiedzić te 5 miejsc!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. sliczne zdjecia:))) zazdroszcze
    ja dopiero zaczynam , moze wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc;-)
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. O jej też bym chciała tam byc :(

    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę, że znalazłam kogoś z podobną pasją, ja również uwielbiam podróżować ;) Moim największym marzeniem jest polecieć do Nowego Jorku, już odkładam pieniądze, by jak najszybciej je zrealizować :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Rozumiem Cię doskonale :) Dla mnie podróżowanie również jest ogromną pasją i najchętniej zwiedziłabym cały świat :D
    Już nawet powoli zaczęłam oszczędzać na taką podróż ;))
    Trzymam kciuki żeby twoje marzenia się spełniły!
    Swietne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekne zdjecia i morze :)) Mialam kolege z Dubaj'u pokazywal mi troche miasta, bylo piekne :) Ale raczej nigdy nie pojade :/

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia !

    Mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki w moim ostatnim poście ?

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jak jechałam do Francji to też czułam się jak w innym świecie <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Też bardzo chciałabym odwiedzić Hiszpanię! Jednak numerem 1 na mojej liście jest zdecydowanie Londyn. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia, obserwuję, liczę na rewanż :)

    Serdecznie pozdrawiam, zapraszam do mnie:
    Mój Blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Również kocham podróże, zazdroszczę ci zwiedzenia tych wszystkich pięknych miejsc! :)

    Zapraszam na nowy post! Klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatnimi czasy układamy z chłopakiem drogi, którymi chcemy powędrować i zwiedzić sporą część świata. Podróże to fantastyczna sprawa, a jeszcze ciekawsze są i lepsze, kiedy piękne chwile możemy spędzić z bliską nam osobą. Dobry wpis ;) Pozdrawiam http://wwhatcanisayy.blogspot.com/2015/08/365.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Tez uwielbiam podróżować :) rzeczywiście to ma w sobie coś magicznego :) polecam Ci Hiszpanię, jest cudowna!
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram