LIGHTS

02:42


Główną ozdobą tego świata są ludzie, jesteśmy trochę jak lampki na choince. Każdy z nas świeci, ale nie na zawsze. Dostajemy czas, czas który możemy wykorzystać mocno błyszcząc na obszarze tej ogromnej przestrzeni lub nie tylko zmarnować, ale ZNISZCZYĆ obrazek całości. A przecież to niesprawiedliwe, że przez tą jedną lampkę cierpią wszystkie. Tak też jest w życiu codziennym, wszyscy jesteśmy od siebie w jakiś sposób uzależnieni. 
Nadchodzi w końcu moment w którym się przepalamy, a nasze miejsce zastępuje inna, nowa lampka, która dostaje tak jak my wszyscy swoją jedną szanse na tej planecie. Jednak zostają wtedy nasze "lampki sąsiadki" (xd), dla których życie się także skończyło, mimo że jeszcze świecą. Bo jak można żyć bez osoby, która dawała ci tyle radości, motywacji i pozytywnej energii? Bez osoby, która była z tobą zawsze,  niezależnie od chwili, sytuacji? Bez osoby z którą jeszcze wczoraj kłóciłaś się 12235789 raz o błahostkę,natomiast pięć minut później śmiałaś się z samych siebie, a której dzisiaj już nie ma i nigdy nie wróci? Własnie wtedy zdajemy sobie sprawę jak bardzo kochaliśmy i nadal kochamy tą mordkę, którą niby widzieliśmy codziennie, ale dopiero po jej stracie dowiedzieliśmy się jaka była dla nas ważna. A teraz zostały nam już tylko wspomnienia ... . 
Ludzie rodzą się, żyją a potem umierają bez wyjątku. Nie możemy w tej kwestii nic zrobić! Więc chociaż doceńmy jakich ludzi mamy przy sobie teraz, powiedzmy jak bardzo są dla nas ważni i okazujmy im to. Nigdy nie wiemy kiedy pożegnanie z jakąś osobą jest pożganiem na zawsze. Dlatego starajmy się zawsze rozstawać w miłej atmosferze. A motto "żyj, jakby to miał być ostatni dzień" stosuj także w spotkaniach z bliskimi. Bo może i nie potrafimy dać im nieśmiertelności, ale dać im piękne i te najlepsze wspomnienia :)
















blouse - house/ shorts - house/ air max - nike 

instagram / ask / tumblr / snapchat - theluckyooone / snupps - theluckyooone


   
                       

You Might Also Like

56 komentarze

  1. Ja staram się wykorzystywać każdy dzień jak najlepiej, tym bardziej, że czas tak strasznie szybko mija.. ;)

    http://designchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post i bardzo fajne zdjęcia i filmik :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I really like your outfit. It is very trendy. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post.
    W wolnej chwili zapraszamy do nas dopiero zaczynamy ;)
    http://cherry--on--cake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super filmik! :D
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisany post.
    Zdjęcia są śliczne :)
    Zgadzam się z Tobą, trzeba wykorzystywać każdy dzień naszego życia ale niestety często o tym zapominamy.
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te lampki na choince sprawily ze tesknie za zima coraz bardziej :) swietnie napisany post c;

    ♥ Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga ---> http://klaudiaandmylife.blogspot.com <--- ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Każdą chwilę trzeba wykorzystywać tak jakby była tą ostatnią :) Carpe diem - świetne motto do tego posta ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia. Bardzo fajny filmik. Lubię tego typu filmiki. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisany post, zdjęcia piękne :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i piękne miejsce, cudowny post!
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja staram się wykorzystywać każdy dzień w pełni.
    Mam prośbę czy mogłabyś kliknąć w linki w moim poście bardzo mi na tym zależny napisz jak a ja się odwdzięczę. Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  13. trochę głośno wstawiłaś muzykę w tym filmie.
    ładne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post. Prześliczne zdjęcia ;))

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Po raz pierwszy weszłam na twojego bloga, jest świetny !

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia! Masz zupełną rację,niestety nie możemy żyć wiecznie,ale mozemy żyć tak aby zapamiętano to co dobre o nas :)

    http://alexwberry.blogspot.com/ zapraszam na ulubieńców kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny i madry post ! Masz 100 % rację ze trzeba wykorzystywac kazdy dzień najlepiej jak się da !

    gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia!!!♥
    www.normalpeoplesucks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę takie nietypowe porównanie, ale jakie prawdziwe <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  20. Też staram się wykorzystywać każdy dzień i spełniać swoje marzenia :)
    Masz prześliczny uśmiech!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne air maxy :) Bardzo ładne zdjęcia, świetne miejsce no i świetnie wyglądasz ! Widzę filmik :d Już oglądam.. super !! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny look! :)
    Całuję,
    www.FashionCarolinna.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia ;)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny i ciekawy blog! Super zdjęcia!♥ Zapraszam do mnie i do obserwacji!
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia:) Mamy prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ''Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą.'' - cytat świetnie nawiązuje do tego postu. :)
    Uważam tak samo jak Ty. Powinniśmy zacząć doceniać ludzi, których mamy wokół, bo kiedyś może ich zabraknąć i choć dalej będziemy świecić to nie tak samo jak przedtem.
    Zdjęcia są niesamowite!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację :) trzeba okazywać uczucia innym, póki możemy, zanim bedzie za późno. Piękne zdjecia :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia <3 PS. Już uwielbiam Twoje włosy *-*

    Mój Blog - klik!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealne zdjęcia, jesteś prześliczna :*
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. ale świetne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia! Masz śliczny uśmiech :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia i piękna Patrycia :)
    Ja też mam motto, ale ono brzmi trochę inaczej - piszę każdy post jakby to miał być ostatni post na blogu :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo interesująca jest ta "lapmkowa" metafora :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, świetne miejsce! Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak naprawdę trzeba się cieszyć każdym dniem, każdą chwilą. :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia, cudownie wyglądasz ;) pozdrawiamy!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mądrze napisane, jestem tego samego zdania :) super zdjęcia!

    http://kaamap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja staram się wykorzystać każdy dzień jak najlepiej:) Przepiękne zdjęcia, idę już oglądać filmik!

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Nowy post na TWINS LIFE- klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zdjęcia! Jesteś taka piekna :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow ! Świetny blog i zdjęcia ! Stylizacja również piękna ! Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  43. warto też zwrócić uwagę na lampki toksyczne, które jak najszybciej trzeba od nas odizolować ;)
    http://perfekcyjnie-inna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny blog, bardzo mi się podoba ♥
    zapraszam do mnie : http://zuzannafoto.blogspot.com/ dużo ciekawych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia i filmik :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeszcze nie słyszałam o tej lamkowej metaforze :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post!
    Zapraszam do mnie gdzie poruszam tematy urodowe jak i glebsze przemyslenia wiec kazdy znajdzie cos dla siebie ;)
    Jezeli mnie zaobserwujesz ja na pewno odwdziecze sie tym samym!:)
    MÓJ!♥

    OdpowiedzUsuń
  48. piękne zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram