My playlist for the summer

02:09



Cześć!
Z niedowierzaniem spoglądam na datę 8 lipiec, jak to mogło się stać, że ten czas tak przeraźliwie szybko leci. Kilka dni temu zaczęłam się zastanawiać, czy aby na pewno nie przespałam paru dni. (a uwierzcie znając moją miłość do spania, byłabym do tego zdolna!!!) Może odnoszę takie uczucie, dlatego że każdy dzień wykorzystuje w stu procentach. Nie marnuje ani chwili! A w końcu te najpiękniejsze chwile mijają najszybciej :(  

Pogoda jak na razie dopisuje, nawet powiedziałabym, że za bardzo. Ale nie będę narzekać! Bo przynajmniej nie za kuca moich planów. Jak na razie w domu można mnie spotkać bardzo rzadko. A jeśli już w nim jestem to idę zamoczyć się w basenie, bo chyba bez tego bym się wykończyła. Leżeć na materacu, opalając się i słuchając przy okazji swojej ulubionej muzyki - żyć nie umierać. 
No własnie słuchając muzyki! Dla mnie życie bez niej nie miałoby sensu, bo towarzyszy mi praktycznie przez cały dzień! W podróży, odpoczywaniu, sprzątaniu i wielu, wielu innych czynnościach. Dlatego w dzisiejszym poście postanowiłam, że przestawię wam moją playlistę na wakacje. Może ktoś z was jeszcze nie słyszał tych piosenek i je polubi? Wiec zapraszam do słuchania!


Odkąd tylko usłyszałam tą piosenkę nie mogę przestać jej słuchać! A to dziwne, bo zwykle kiedy słucham jakiejś piosenki 24/24 zaczyna mi się nudzić, hahahaha. 

Tak samo było z tą piosenką! Moim zdaniem Selena udowodniła nią swój talent wokalny. Mówi, że na jej nowej płycie wiele eksperymentowała, a jeśli inne piosenki brzmią jak ta, to chcę by robiła tak przy każdym innym albumie! Kocham słowa, melodie i teledysk ♥

Większość z was wie, że jestem ogromną fanką Taylor. Kiedy tylko jej album 1989 trafił na pułki sklepów musiał trafić też w moje ręce. Gdy już się to zdarzyło zakochałam się w każdej piosence, wszystkie są moim nr 1. Wersja Bad Blood na płycie jest niesamowita, ale remix wcale nie jest gorszy!

Usłyszałam ją i zarówno pokochałam jeszcze przed tym, gdy stała się singlem. Co tu więcej mówić!? Kiedy słyszysz pierwsze dźwięki już masz ochotę wskoczyć na parkiet i tańczyć, tak jak przy każdej piosence Fifth Harmony. 


. Rock to najlepsza muzyka na świecie! A tej piosenki po prostu nie mogło tutaj zabraknąć. Nawet jeśli ktoś nie jest fanem takiej muzyki, sądzę ze może mu się ta piosenka spodobać :)

Uwielbiam głos Hayley i cały zespół Paramore! Potrafią stworzyć coś naprawdę godnego sukcesu. Ich teksty zawsze mają coś mądrego do przekazania, są prawdziwe i tak też jest z tą piosenką.


Idealna  na wieczór, czy na moment w którym jest ci smutno. Już tak mam, ze gdy zaczyna robić się ciemno moim jedynym pragnieniem jest słuchanie sad songs. O niej nie trzeba nic mówić, jej wystarczy tylko posłuchać.

To jedyna piosenka po polsku na mojej playliście. Każdy jej wers i ta melodia, omijając już teledysk doprowadza do tego, że przechodzą przeze mnie ciarki.

Stworzona na lato! Na pewno będę jej słuchać leżąc na słonecznej ( mam nadzieje!!!) plaży.

Ten hit znają chyba wszyscy, prawda? No, ale byłabym nienormalna (chociaż i tak już jestem, hahhahah), gdybym nie dodała do mojej wakacyjnej playlisty!



A Wy jaką piosenkę polecacie mi na upalne lato?
Spodobała Wam się jakaś z wyżej wymienionych, która?

You Might Also Like

82 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia ! :)

    talaiwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :D A co do piosenek to większość przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miasto najlepsza piosenka :))
    zapraszam do mnie - Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. ja raczej nie słucham takiej muzyki, dlatego nie bd polecać :D
    masz ochotę wziąć udział w konkursie fotograficznym?
    byAjina
    KLIK mój blog
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. Te piosenki też są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, czas strasznie szybko leci szczególnie w wakacje! Więc trzeba korzystać!
    1 nutka, wpadła mi w ucho :)
    Obserwuje! zrewanżujesz się ?:> KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. W wolnej chwili przesłucham te piosenki :)
    Ja niestety zmarnowałam parę dni.

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi jakoś w wakacje zawsze szybko leciał czas. :/ Bardzo fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z całej playlisty znam tylko miasto i mam takie same odczucia jak ty
    genialne zdjęcia :D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post! Would you like to follow each other. Let me know when you do so that I can follow you back :)

    Stay in touch

    Avisha x
    www.redvelvetcloset.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post :)
    Świetne zdjęcia :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sa te piosenki, ślicznie wyglądasz ;*

    http://zuzuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię prawie wszystkie z zaproponowanych przez ciebie piosenek :)
    Pozdrawiam i obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia <3 nie znam żadnych z tych piosenek :/ ale myślę że będą fajne :3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post i zdjęcia :)
    Czas faktycznie leci szybko !
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na posta, wszystkie piosenki dodałam do swojej playlisty na yt i za chwiilę przesłucham :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna playlista! Najbardziej lubię z niej 'Bad blood" i "Good for you" ;)
    Ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja równiez nie mam pojęcia jakim cudem ten czas tak szybko leci.. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Jeśli możesz, poklikaj w linki w tym poście!: )------> KLIK!

    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :)----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cool For The Summer by Demi Lovato !
    Podoba mi się twój blog ! Zapraszam do siebię !
    Zaobserwoałam i liczę na to samo ! :)
    http://korneliasdiary.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio cały czas słucham "Lean On" ;)

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też wykorzystuję czas w 100% i w domu siedzę naprawdę rzadko. Świetne zdjęcia! :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak na razie moje wakacje są świetne :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcia i wgl wygląd bloga mega *.*
    też lubię "worth it" fifth harmony, świetna piosenka do tańczenia ♥
    a na wieczory polecam ed sheeran "photograph" ta piosenka chyba nigdy mi się nie znudzi ♥
    pozdrawiam x
    www.shutupanddancewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam tylko summer haha :D Ale na pewno posłucham tych innych ;)
    Pozdrawiam

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna playlista na wakacje, z pewnością część piosenek trafi do moich ulubieńców! Masz bardzo ładną twarz, nadawałaby się do modelingu, rób coś w tym kierunku!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog ! :)
    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja równiez nie moge pojąc jak ten czas szybko leci.czasami szkoda marnowac czas na spanie,ale tylko w wakacje takie przYjemności jak spanie do 12 :D http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrząc po muzyce, jakiej słuchasz myślę, że może Ci się spodobać muzyka Steva Aoki'ego (nie wiem, czy dobrze odmieniłam jego nazwisko) lub zespoły Dead By Sunrise. Jeżeli będziesz się nudzić, zachęcam do posłuchania.
    Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie Miasto nie jest odpowiednim rozwiązaniem na wakacje ;) Śliczne zdjęcia!

    Nowy post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  32. moją ulubioną piosenką "wakacyjną" jest trojans-atlas genius
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. O jeju dziękuje za te wszystkie piosenki serio haha! W wakcje mam więcej wolnego czasu więc mam też czas na ciągłe słuchanie muzyki, a moje piosenki powoli mi się "przejadają". Piosenka Seleny "Good for you" jest świetna!
    Ja polecam Zayn Malik-I won't mind
    Pozdrawiaaam!
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia! Hej! Zapraszam na mojego nowego bloga z muzycznymi inspiracjami. Pełni on zarazem formę inspiracji muzycznej dla innych jak i mojego małego pamiętnika muzycznego. www.muzoomania.blogspot.com dajcie znac co myślicie o samym pomyśle na bloga jak i muzyce. Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz racje. Czy mija okropnie szybko. Ej, no bo zaraz się wakacje skończą. Weź czasie się zatrzymaj. :D.
    Świetne zdjęcia.
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia :) Summer- zdecydowanie świetna wakacyjna piosenka :D
    Ja ostatnio bardzo często słucham Mario Bischin- "Ty i ja" <3
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny post! większość piosenek znam, a te pozostałe okazały się świetne :D
    piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Z tych piosenek bardzo lubię "Say you love me" Jessie Ware ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/2015/07/wishlist-from-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  40. WOW! Te fotki wymiatają. Bardzo podobają mi się. Czuję wtedy takie wakacje,wypoczynek,relaks. Niestety jak to polska..znowu "zaskoczyła" nas swoją zdradliwą pogodą.


    Domowa maseczka na twarz. Zachęcam do komentowania i wyrażania swojej opinii. http://alexwberry.blogspot.com/2015/07/domowa-maseczka-na-twarz.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna playlista! Kocham tę piosenkę Seleny oraz "Miasto" :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiele z tych piosenek znam i często słucham. Jeszcze dodałabym "Ain't nobody" kocham ,kocham, kocham i śpiewam cały czas! :D
    A do tego:
    Kygo - Stole the show
    Szymon Chodyniecki - Sam na sam (wesoła nie jest, ale piękna :))


    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super piosenki, nie spotkałam się jeszcze z tego typu postem :)
    Zapraszam na bloga: KLIK
    Grupa na fb: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Boskie zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdj. Oby takich więcej
    http://czekolada23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia :) Z chęcią przesłucham tych piosenek gdy skończy mi się teraz playlista :D
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Teraz mogę śmiało powiedzieć,że Good For You jest moim uzależnieniem. Słucham jej ciągle! Uwielbiam również Worth It.Pomysłowe zdjęcia!

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. ładne paznokcie :) świetny pomysł na zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie http://lifebypaola.blogspot.com/, bedzie mi miło jeżeli coś po sobie u mnie zostawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super zdjęcia! :) Ciekawy pomysł na scenerię :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.
    - klik

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale świetne zdjęcia ! Narobiłaś mi ochoty na basen :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. ja również kocham piosenkę Justina Where are u now, jestem w niej zakochana dosłownie, pół piosenek z twojej playlisty kojarzę, znam i nawet lubię, ciekawy post :)
    mój blog,klik dziękuje za każdą obserwację i komentarz ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. vickey-vicky.blogspot.com :)

      Usuń
  52. A u mnie trochę inaczej, bo mam wrażenie, jakby już się lipiec kończył, a tu dopiero 12. Oczywiście bardzo się z tego powodu cieszę, bo myślę tak tylko i wyłącznie przez to, że tyyle się już wydarzyło, że aż nie dowierzam, że w tak krótkim czasie. :D

    Pozdrawiam, Lena

    OdpowiedzUsuń
  53. Piosenki są całkiem spoko, chodź ja raczej nie słucham takich gatunków.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Bad Blood i My Songs Know What You Did in the Dark również uwielbiam!
    Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  55. U mnie również pogoda dopisuje! Większość piosenek jakie podałaś znam i bardzo lubię :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeju zdjęcia są świetne ;) fajny pomysł
    Zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz ;)
    MÓJ BLOG-KLICK

    OdpowiedzUsuń
  57. Ładne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Niesamowite zdjęcia!
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/ ♥
    Jeżeli spodoba Ci się mój kącik w internecie, to byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś dołączyła do moich czytelników!

    OdpowiedzUsuń
  59. Tez lubie te piosnki ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdjęcia!
    Znam większość piosenek, które zaprezentowałaś i przyznam, że bardzo je lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Większość z tych piosenek znam, piękne zdjęcia.


    http://f0rder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Mnie nawet ostatnio muzyki nie chce sie słuchać :D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowne zdjęcia ;) Moją ulubioną piosenką jest Worth it
    zapraszamy do nas i prosimy o poklikanie w linki ;)
    http://koniandvivi.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Wymienione przez ciebie piosenki to idealna playlista na wieczornego grilla w super towarzystwie! A zdjęcia po prostu mega! Świetna inspiracja!

    http://emisi4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Jakie świetne miejsce, zazdroszczę :)

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Prawie wszystkie wymienione piosenki znam i większość bardzo lubię :)
    Świetne zdjęcia, na sesje zdjęciową w basenie nigdy nie wpadłam ;))

    http://kolorowa-szafa-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawe zdjęcia! :)
    http://alllessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zdjęcia! Osobiście polecam Lean on,Ain't nobody i Sun goes down ;-)

    Ananas-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny blog <3
    Z chęcią będę go polecać !
    Zapraszam do mnie :)
    http://wersy-zycia.blogspot.com
    ~ Sandrella

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo podoba mi się Twój blog!
    Większość piosenek obiła mi się kiedyś o ucho, ale ulubieńcem z Twojej playlisty jest zdecydowanie "My songs know what you did in the dark", natknęłam się na nią dosyć dawno, przypadkiem, a została ze mną do dziś :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram