When I met you in the summer ...

07:33


Wakacje rozpoczęte! 
Nie wiem jak wy, ale jestem mega szczęśliwa, naładowana pozytywną energią i gotowa na te dwa wspaniałe miesiące. Chociaż chyba jeszcze do końca nie zdaje sobie spawy, że to już wakacje. Najlepszym dowodem na to jest to, że dzisiaj rano gdy planowałam zajęcia, do dzisiejszego grafiku wpisałam odrabianie lekcji. Taka ambitna ze mnie osoba! 




Te równe 66 dni mam zamiar wykorzystać w stu procentach. A chyba prawie każdy z nich ma już napisaną swoją historie. Motto moich tegorocznych wakacji  to " żyj chwilą". Nie mam jakiegoś specjalnego momentu na który czekam najbardziej, bo każdy dzień jest dla mnie bardzo ważny. Jednak na pewno w podświadomości wyczekuje wyjazdu do Włoch. Oczywiście nie może zabraknąć też spotkań z moimi kochanymi przyjaciółmi i rodziną, bo bez nich znając moje lenistwo siedziałabym cały czas w domu leżąc na łóżku i oglądając kolejną powtórkę serialu, który totalnie mnie nie obchodzi :) Planuje także zająć się rozwijaniem mojej pasji, czyli tańca, fotografii, malowania itd. Jeśli czytacie mojego bloga dłużej to wiecie, że uwielbiam próbować nowych rzeczy, więc tego tez nie zabraknie w moim grafiku.   
















Mam nadzieje, że pogoda nie zawiedzie, gdyż w wakacje nie mam wcale zamiaru zrezygnować z dbania o kondycje. Wręcz przeciwnie do rutynnych ćwiczeń planuje włączyć regularne bieganie. Ostatnio trochę to zaniedbałam przez pogodę. Prawdopodobnie pobawię się też trochę w opiekunkę, bo dokładnie miesiąc temu na świecie pojawiła się moja mała siostrzyczka cioteczna -  Hania, której zdjęcie mogliście zobaczyć na moim Instagramie . Po prostu się w niej zakochałam i mogłabym patrzeć na nią godzinami.
Planuje także zobaczyć kilka moich idoli na żywo, więc jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to troszkę po koncertuje. A ten muzyczny sezon rozpoczynam już dzisiaj, bo wybieram się włanie na koncert LemOn :)  





A Wy macie zaplanowane wakacje, czy raczej stawiacie na spontaniczność?
Jak planujecie wykorzystać te dwa miesiące wolności?

You Might Also Like

68 komentarze

  1. planuję wykorzystać wolny czas w 100 %

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam zamiar wykorzystać wakacje na maxa :)
    oby tylko pogoda dopisała, bo chciałabym pójść nad wodę :)
    śliczne zdjęcia, masz piękny uśmiech :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jenyy jaka piękna spódniczka !!

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia !
    Zapraszam do mnie i zachęcam do oserwowania oraz komentowania :)
    izzyybella[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stawiam na spontaniczność.
    Ładna spódniczka.
    Zapraszam do mnie! :)
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej nie mam planów i wszystkie wyjazdy będą spontaniczne. Dobrze, że chcesz aktywnie wykorzystać wakacje :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam trochę planów i korzystam z życia po prostu <3
    Udanych wakacji !:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnej jakości zdjęcia, świetny design i cudownie napisane, mega! :) ♥

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zaplanowany wyjazd do Chorwacji, Austrii i Czech. Wyjadę także na pewno do babci. Postanowiłam, że wykorzystam czas maksymalnie :)
    Udanych wakacji! :)
    Do twarzy Ci w różowym!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. mówiłam Ci już, że kocham Twój uśmiech?♥

    ❀MÓJ BLOG-[KLIK]❀
    +Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  11. mówiłam Ci już, że kocham Twój uśmiech?♥

    ❀MÓJ BLOG-[KLIK]❀
    +Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdzie nie wyjeżdżam :/
    Moje wakacje będą na spontanie.

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chcę wykorzystać ten czas w 100% :) Już wczoraj byłam na Festiwalu Kolorów, na festynie i koncercie Kajah i mam nadzieję, że to nie koniec atrakcji!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wyjeżdżam nad morze, ale stawiam też na spontaniczność! :)
    Urocze zdjęcia. ♥

    Pozdrawiam :*
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz, a spódnica - marzenie. Udanych wakacji!
    KONKURS (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też dużo będę się spotykać z przyjaciółmi, śliczna spódniczka! :)

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia :) udanych wakacji :)

    zapraszam do mnie! ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko raczej na spontanie :)

    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Udanych wakacji!
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietne zdjecia, ja jeszcze nic nie zaplanowałam... Wole nie planować :')

      Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

      Usuń
  21. Śliczna spódnica ^^
    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam konkretnych planów, mam zamiar dobrze wypoczywać i aktywnie spędzać czas :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliiczne zdjęcia <3
    Ja ogólnie staram się "żyć chwilą" więc w te wakacje również to będzie moje motto :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też będę tańczyć w wakacje haha :) bloguję i tańczę ,więc bede realizować swoje pasję nie tak jak w roku szkolnym.. Zawsze brakuje mi czasu w roku szkolnym.. No i najważniejsze jest żyć chwilą i cieszyć się z każdego dnia ,ponieważ wakacje szybko zlecą i zacznie się rok szkolny :(

    aslotta.blogspot.com zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknotka!:D udanych wakacji życzę:)
    + poklikasz w linki u mnie w notce? to ważne, serio:-( = klikaj, mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam takie same motto! Nie chcę stracić ani chwili w te wakacje :)
    Cudowna spódniczka <3

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłych wakacji! Bardzo dobre motto na te wakcje! TAK TRZYMAJ :*
    Zapraszam do mnie : http://beautifulworld222.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Miłych wakacji! Bardzo dobre motto na te wakcje! TAK TRZYMAJ :*
    Zapraszam do mnie : http://beautifulworld222.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie piekne zdjęcia, ile Maków :))
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia :*
    miłych wakacji życzę :)
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia. Ja na pewno nie będę siedzieć w domu, chociaż nigdzie nie jadę to również mam zamiar wakacje wykorzystać w 100%! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się ten look, zwłaszcza spódnica. :)
    Zazdroszczę wyjazdu do Włoch!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. tego rocznych wakacji nie planuje robię to na co mam ochotę tyle
    śliczne zdjęcia
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Te wakacje będą u mnie bardzo spontaniczne,nocowanie pod namiotem,wypady nad jezioro itd :) Bardzo ładnie ci w takiej spódniczce,a zdjęcia w makach są przecudne :)
    life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja wakacje mam od maja i dobrze mi z tym. Za chwilę jadę nad morze i już nie mogę się doczekać!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w baner na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna sceneria! Masz rację-wakacje należy wykorzystać w 100%.

    Zapraszamy na pierwszy post na naszym blogu.
    lazysloths.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę wyjazdu do Włoch, to moje marzenie :). Świetne zdjęcia!
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog i wspaniałe maki <3
    Mam trochę postanowień - ogólnie samorealizacja..
    Jednym z ważniejszych jest głębokie wejście w świat blogowania.

    http://poetycka-materia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ładna spódnica ^^
    http://my-secret-world-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja, uwielbiam spódnice tego typu (najbardziej te wykonane z takiej jakby pianki).
    Cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : ) Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne zdjęcia! Widać, że lubisz bawić się modą bo stylizacja mega! Wspaniałego wyjazdu! Marzy mi się taka sesja w makach. :)

    Zapraszam do mnie!
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje wakacje są w 99% zaplanowane, bardzo się cieszę na te dwa miesiące :D super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia:) Życzę Ci udanych wakacji!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life(klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna spódniczka, super sesja :)


    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami oraz poklikam w bannery, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja wyjeżdżam nad morze, a reszta na spontanie :)
    Cudowne zdjęcia *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestes bardzo ładna, taka naturalna. Usmiechaj się często ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna spódniczka! :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna spódniczka! Ja na razie nie mam planów :)

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  49. spontaniczność:)
    przypomniałaś mi o tej piosence z tytułu haha :D
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. ślicznie ! :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Hahaha, odrabianie lekcji w wakacje... jak bardzo lubisz, to nikt Ci nie zabroni! Tylko musisz sama sobie coś zadać. ;p
    Ja też jestem taka pozytywna teraz, jeszcze kilka dni temu miałam doła, ale to słońce chyba jakoś rozwesela i dodaje energii człowiekowi.
    Piękne zdjęcia, idealna sceneria! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  52. super zdjęcia, cudne air maxy :*
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam do siebie: http://once-upon-a-time-in-neverland.blogspot.com/
    Obs.obs?

    OdpowiedzUsuń

  54. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/attack.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak dla mnie te buty do takiej spódniczki to kompletny niewypał, ale to nie najważniejsze - prześlicznie się uśmiechasz i sensownie piszesz :)

    >> beauty bevst << KONKURS klik klik

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne zdjęcia w makach c:
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. świetna stylizacja. Uwielbiam twój uśmiech;)
    http://pryzmatagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Również staram się w pełni wykorzystywać każdy wolny dzień i cieszyć się wakacjami :) Podczas nich raczej będę stawiać na spontaniczność. Cudowne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo wesoła stylizacja! Chciałabym, aby te wakacje były najlepsze w moim życiu. :)
    Bardzo podoba mi sie na Twoim blogu, zostaje tutaj na dłużej! Zapraszam do dołączenia do moich obserwatorów, szybko sie odwdzięczę ;)
    CHCĘ CIĘ MIEĆ W GRONIE OBSERWATORÓW - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  60. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  61. Zazdroszczę tej motywacji i entuzjazmu! Ja kompletnie nie wiem co mam ze sobą zrobić w te wakacje ;/
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne zdjęcia,podoba mi się ten blog :)
    Wbij czasem tez na mój ;) http://willbesmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. ten róż bardzo Ci pasuje, ponad to rozświetla :) lubię takie stylizacje :)

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram