HOT 14!!!

13:37


Właśnie wczoraj, obchodziłam swoje czternaste urodziny. Ten dzień był dla mnie przywitaniem nowego etapu w moim życiu, a także podsumowaniem tamtego, który był niesamowity. Wydarzyło się w nim mnóstwo ważnych wydarzeń, które wpłynęły na to jaką osobą jestem dzisiaj. Przede wszystkim odnalazłam na tym wielkim świecie własne "ja", zmieniłam się.To był właśnie ten moment mojej wewnętrznej metamorfozy, ale przecież zmieniamy się przez całe życie. Jednak ja mam wrażenie, że gdy codziennie się budzę jestem kimś zupełnie nowym, ale cały czas kimś szczęśliwym. Ten rok był zdecydowanie też okresem spełniania marzeń, które myślałam że nigdy się nie zostaną zrealizowane. Zaczęło się od razu w dniu moich urodzin, 22 maja tamtego roku pojechałam do Paryża, a w sierpniu odwiedziłam Bułgarię. Dużym sukcesem było też założenie bloga, dzięki niemu zaczęłam interesować się fotografią. Ale na pewno nic nie byłoby takie piękne gdyby nie wspaniali ludzie, których spotkałam na mojej drodze.



















Dlatego chciałam moje urodziny spędzić z tymi, którzy nie mam pojęcia jak, ale sprawiają że cały czas się śmieje i jestem najszczęśliwszą dziewczyną na tej planecie.
To Dominika, Zuzia, Natalka, Milena, Wiktoria i ja. Z pozoru może normalne nastolatki, które mają wiele zalet, ale popełniają także błędy. Każda z nich jest inna i tworzy oddzielną historię.Każda ma własne problemy i odnosi samodzielne sukcesy. Każda ma coś w swojej osobowości czego nie ma nikt inny. Jednak razem jesteśmy teamem niesamowitych dziewczyn, które są ze sobą ze względu na dobre i złe chwile. Kiedy jesteśmy osobno może nie potrafimy dokonać czegoś niewiarygodnego, ale gdy jesteśmy razem czujemy,że możemy podbić ten świat.
Jesteśmy po prostu PRZYJACIÓŁKAMI!




Pozdrawiam te moje kochane księżniczki, które malują moje życie na różowe barwy!
Kocham Was <3 <3 <3
Na zawsze razem!

You Might Also Like

61 komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego! Sporą macie tę paczkę :)

    http://onceethought.blogspot.com/2015/05/thinking-about.htm

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepszego <3
    świetne zdjęcia!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego!:*
    Śliczne zdjęcia:)

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego !
    Ja obchodzę swoje 14 urodziny za 6 DNI !

    talaiwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! <3
    Widzę, że imprezka się udala :D
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to sto lat! Spełnienia marzeń i powodzenia w blogowaniu ;***
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat!

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
  9. fajny znakomity post

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. spóżnione najlepszego! ;D
    fajnie, ż emiło spedziłaś dzień ;)

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. sto lat! fajnie jest mieć taką paczkę ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :D Każdy wiek przed 20ką jest HOT! :D

    Nowa notka + mini konkurs!
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszego! :)
    Ja urodziny mam pod koniec wakacji dopiero :(
    http://sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego!
    Fajne zdjęcia :)
    Również miałam niedawno urodziny :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnione 100 lat! Spełnienia marzeń ;)
    Pięknie zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich i to mi się w nim podoba ;) Życzę wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również !

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/delilah.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Najlepszego, życzę Ci, żeby ten rok był dla Ciebie jeszcze lepszy :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. widze że urodziny sie udały ;* Najlepszego^^

    -------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia i świetny post!
    .
    .
    Co powiesz na Obs za Obs?(Ja już obserwuję,
    teraz twoja kolej,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandra-by-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze jest mieć kogoś na świecie z kim można pogadać o wszystkim. Wszystkiego najlepszego! :)
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego!:)
    Przyjaciele zdecydowanie wszystko ułatwiają. Bez nich nasze życie na pewno nie byłoby takie same :)
    Świetna notka, a jeszcze bardziej blog.
    www.niekontrolowanee.blogspot.com- kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego kochana <3 Bardzo ładne zdjęcia. Wszystkie jesteście śliczne :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Spóźnione wszystkiego najlepszego :)


    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego :) śliczne zdjęcia :) śliczna ta różowa spódniczka swoją drogą :)
    pozdrawiam,
    VIvi:)

    Vivienne Night Blog
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  27. spóźnione wszystkiego najleszego!dobrze ze spędziłaś swoje urodziny z przyjaciółkami:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post! Strasznie lubię czytać posty tego typu :D
    Śliczny wygląd bloga, zachęca do czytania.
    Poczytałam poprzednie posty i są meega :3

    Zapraszam do mnie http://aloohaparadise.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Hey , masz świetnego , bloga !
    I ciekawie piszesz!
    Zapraszam do poklikania u mnie na blogu! Gdyż robie mini , konkurs pt,, Kliknij w 8 linków w obie firmy i twój blog , wyląduję , u mnie w poście'' Wystarczy chwilka , a zyskasz dużo! Wszelkie zasady poznasz w poście!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojejejje, jakie cudne zdjęcia! Aż zazdroszcze takiej przyjazni!
    Obserwuje :*
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post :) jesteście urocze <3 spóźnione wszytskiego naj naj <3
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz vickey-vicky.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego! Spóźnione, ale szczere :)
    Masz wspaniałe przyjaciółki :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega ciekawy blog! x

    http://ewhem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Sto lat sto lat! Spełnienia wszystkich marzeń i sukcesów na blogu! ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego :)
    Widać, że świetnie się razem dogadujecie :)
    Pozdrawiam. http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. super blog i śliczne zdjęcia :)

    zapraszam na wpis dla milosników zwierząt
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. super blog i śliczne zdjęcia :)

    zapraszam na wpis dla milosników zwierząt
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Sto lat :) super ogląda się zdjęcia prawdziwych przyjaciół :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Spóźnione, ale szczerze życzenia - piękne zdjęcia!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zdjęcia... zazdroszczę urodzin z przyjaciółmi, dbaj o przyjaźń i spełniaj marzenia :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ - zapraszam i zachęcam do skomentowania jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Spóźnionego najlepszego! Mega pozytywne zdjęcia:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń:) Świetne zdjęcia:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Telefon w kieszeni spodni... brr :(
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Szczęścia i mnóstwo jeszcze zabawy w czasie trwania twojego dzieciństwa <3 Zazdroszczę tego na maksa <3

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Widać, że świetnie się bawiłyście!
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. spóźnione wszystkiego najlepszego,

    dziękuje za komentarz u mnie, jest nowy adres bloga zapraszam
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Trochę za późno, ale WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego Najlepszego! Też mam 14 lat. :D

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkiego najlepszego! Bardzo pozytywne zdjęcia i post

    Zapraszam do siebie +konkurs :)
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Super, że masz przyjaciółki, które sprawiają, że tak często się uśmiechasz:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny blog


    nietypowa tematyka bloga zapraszam -----> http://veeksler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego Najlepszeo! :) Urocze zdjęcia
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudwnie wyglądacie :-)
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram