My Icon of style

11:04

Cześć ♥ ♥ ♥ 
Przeglądając blogi natrafiłam na super post Martyny, który zainspirował mnie do napisania tego. Przedstawię Wam w nim moje ikony mody, które inspiruję mnie ze względu na swój styl. Każda z nich ma zupełnie inną osobowość i styl, który jest ich takim " znakiem rozpoznawczym".

1. Cara Delevingne
                                                                                                                                                          


Cara w swoich codziennych stylizacjach przede wszystkim stawia na wygodę i luz, co świetnie jej się udaje. Jej styl jest dowodem na to, że można wyglądać niesamowicie (modnie) i czuć się dobrze. Imponuje mi w niej najbardziej to, że ma swój własny look i nikogo nie podrabia, jest w stu procentach sobą za co każdy ją kocha. 

  2. Taylor Swift

    Taylor zazwyczaj stawia na retro! Jej stylizacje zawsze prezentują klasę, wdzięk i dziewczęcość, co bardzo mi w niej imponuje. Każda ich część jest zawsze doprowadzona do perfekcji, przez co prawie nigdy nie zalicza modowych wpadek.
                        
3. Suki Waterhouse

Suki w modzie kieruje się elegancją, ale jej stylizacje często są oddalone od aktualnych trendów. W jej szafie roi się od kontrastów. Jej styl jest kojarzony z retro i pastelowymi odcieniami. Suki na pewno wie jak się ubrać, gdyż nie bez powodu dostałą tytuł "Ikony Stylu".
       
 4. Selena Gomez

Bardzo trudno jest mi opisać styl Seleny, gdyż jest on tak różnorodny! Stawia najczęściej na wygodę, ale często tez wybiera eleganckie stylizacje lub łączy wygodę z elegancją. Jej styl nie jest może wyjątkowy, ale ma coś w sobie. Trzeba jej przyznać, że zawsze wygląda olśniewająco, na co ma też wpływ jej stylistka Barbara Richard, która pochodzi z Polski.  

5. Kendall Jenner

W stylizacjach Kendall króluje prostota i zarazem wielka elegancja. Zwykle stawia na stonowane kolory, lubi połączenie biel-czerń. jej look jest dowodem na to, że Kendall ma wielkie wyczucie stylu.

6. Rihanna

Tak jak RiRi nikt się wcześniej nie ubierał. Jest nazywana przedstawicielką nowoczesnego glamour, ale ja bym nazwała ją przede wszystkim przedstawicielka MORO. Jej stylizacje są pełne wielu odcieni, chociaż najczęściej wybiera kochany jeans. Styl Rihanny jest warty naśladowania. 

7. Joan Smalls


Najbardziej podoba mi się w jej stylizacjach to, że zawsze jest w nich trochę elegancji i kobiecości. Nawet jeśli założy bardziej sportowe ciuchy to i tak są tam właśnie te cechy, które osobiście kicham.

8. Gregoria May Jagger















Gregoria w swoim stylu ma zawsze nutkę boho, retro czy coś hipsterskiego. I mimo, że nie jest to mój styl to bardzo podobają Mi się  jej stylizacje i chętnie bym założyła takie ciuchy.  Do tego moim zdaniem jej uroda bardzo pasuje do jej stylu.

9. Ariana Grande















Dziewczęcość, słodkość i elegancja - myślę, ze tymi trzema słowami jestem w stanie opisać styl Ariany. W jej stylizacjach przeważają bardziej spódniczki niż spodnie, co jest zupełnym przeciwieństwem mnie.Swój styl inspiruje na latach 50. tak jak sama przyznała.

10.Emma Watson


Stylizacje tej aktorki są zawsze opanowane do perfekcji. Oczarowuje mnie zawsze występująca w nich elegancja. Emma nawet na lotnisku wygląda świetnie.

Zajdziesz mnie tu:
ASK
TUMBLR
TWITTER
WEHEARTIT

Zapraszam tez do udziału w konkursie wiosennym organizowanym przez Marte i Karoline

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Super post! Bardzo ladne zdjecia :)
    Chyba sproboje Twojego wpisu u mnie na blogu i tez cos z siebie zainspiruje :)

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. moją ikoną jest Rihanna, Rita Ora i Ariana <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z serii "HAPINESS IS...?" z makijażem w brązach! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. someone is missing.... rihanna
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/04/live-love-laugh.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę każda ma inny styl i rzuca się w oczy :)
    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię Carę, Gregorgię i Emmę, jednak chyba raczej nie są moimi ikonami stylu. Inspiracji szukam raczej u blogerek lub po prostu z głowy ;)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post.
    Lubie wszystkie gwiazdy jednak moją faworytką jest Emma Watson.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się stylizacje Rihanny ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ikony mody.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ^^
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam stylizacje Taylor (przede wszystkim jej, jest moją inspiracją ;D), Ariany i Emmy ;)
    Świetny pomysł na post!
    Pozdrawiam ♥
    http://kikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam styl Rihanny i Taylor Swift :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te celebrytki, zarówno jak ich styl ubierania się :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNY POST i świetnie dobrane zdjęcia gwiazd :)
    mnie Selena Gomez też bardzo inspiruje :)

    feelthewell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny, różne style pokazałaś!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ikony! <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post! Mi również podoba się styl Ariany ♥

    Zajrzysz?
    http://werko-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wymienionych dziewczyn najbardziej podoba mi się styl Seleny! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Taylor i Selena numer 1 ! :) super blog, oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie podobają mi się tak w 100% to jak się wszystkie ubierają , ale trzeba im przyznać , że gust mają :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com <----- zaobserwujesz ? Tak ładnie prooszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Do mnie przemawia styl Seleny. Po prostu trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  23. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam podobne inspiracje :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham Selene Gomez ♥
    Świetny post!
    Mój Blog - klik! - Poklikasz w linki?:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Super,że masz tak wiele osób,na których się wzorujesz ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie te Panie świetnie się prezentują! można się zainspirować :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam styl Cary <3!
    zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram