DO SOMETHING NEW!

13:10


"Robiąc tylko to w czym jesteśmy dobrzy nie uczymy się niczego nowego"

Sądzę, że większość ludzi w dzisiejszych czasach zbyt bardzo nastawionych jest na sam sukces.Nasze umysły chcą się bronić przed poniesieniem porażki, wmawiamy sobie w ten sposób jakieś bzdury, że nie damy rady. Jednak należy pamiętać, że nigdy od razu nie staniemy się idealni w wykonywaniu pewnej czynności. Trzeba próbować nowych rzeczy i nie poddawać się na samym starcie ... POROSTU TRZEBA POKONAĆ NASZEGO NAJWIĘKSZEGO WROGA - SAMEGO SIEBIE. Gdyby Leo Messi przegrał swój pierwszy mecz i poddałby się, to dzisiaj zapewne nikt by o nim nie słyszał, nie grałby w jednym z najlepszych klubów - Fc Barcelonie i nie byłby nazywany najlepszym piłkarzem świata. Jeśli po prostu lubimy coś robić czy mamy ochotę coś zrobić to zróbmy to! Żyjemy tylko raz i musimy to dobrze wykorzystać, że jesteśmy zdrowi i na tyle sprawni by móc spróbować tego smaku.














MY OUTFIT:

sweater - H&M
jeans - Cropp

ZNAJDZIESZ MNIE TU:

ASK
TUMBLR
TWITTER
WEHEARTIT

You Might Also Like

62 komentarze

  1. Bardzo motywujący post! Podpisuję ci się pod tym postem, bez dwóch zdań. Ważne jest, aby wierzy w siebie.
    Pozdrawiam
    modnalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, nie warto się poddawać, bo później możemy żałować takiej decyzji. :)
    Śliczne zdjęcia!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja! Bardzo pozytywne zdjęcia.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chce sie nauczyc duzo w zyciu, chce osiagnac sukces, wiadome, ale przy tym dobrze sie bawic a nie zapierdzielac dniami i nocami :D

    www.sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, ślicznie wyglądasz! :*

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Pozdrawiam✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie warto się poddawać, tylko robić coś aż do skutku. Czasami warto też właśnie zrobić coś nowego :)
    Piękne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Przejrzałam Twojego bloga i strasznie mi się spodobał. Jesteś młodą, śliczną dziewczyną. Chciałabym abyś mi pomogła. Chce pomóc osobą, które są dziećmi alkoholików bądz w pobliżu siebie mają kogoś takiego. Mam nadzieje, że się zgodzisz i pomożesz mi zrobić coś wielkiego. Wystarczy wpis oznaczenie mojego bloga cokolwiek. Nie licze na popularność tylko chce pomóc. Z góory dziekuje.


    http://idealnieniieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z Tobą, trzeba wyjść poza ramy swojego komfortu ;D
    uroczy sweterek :3

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post o snapchacie ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uważam, że nie wszystko umie się od razu, trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i się nie poddawać! ;)

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygladasz!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie trzeba próbować nowych rzeczy.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać! :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjecia! Ojjj ja zaczełam stawiac sobie wyzwania, sprobowac czegos nowego. Poki co daze do tego zeby schudnąc. Za mna juz prawie miesiac cwiczen :)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  18. Motywujący post ! Bardzo ładne zdjęcia, masz śliczny uśmiech ! :)

    OdpowiedzUsuń

  19. Cześć! Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej! Z mojej strony zapraszam Cię na Konkursy internetowe obiecuję, że znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjęcia :) trzeba dążyć do swoich celi, nawet jeśli upadamy :)

    zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. łał , fajny blog, ja też od niedawna znów zaczełam blogować, ale nie wychodzi mi to za bardzo, była bym wdzięczna jak byś doradziła w kom co bym mogła z mienic w moim blogu, czego brakuje i jakie popełniam błędzy :) pozdrawiam cieplutko
    zapraszam http://seagoth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle, piękne zdjęcia i ty ;(((

    http://zoeyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. masz rację ;) życie jest za krótkie żeby wszystkiego się bać, nie bójmy się spełniać naszych marzeń ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. masz zachwycjące włosy, nie mozna oderwac od nich wzroku! ;)
    bardzo ladne zdjecia ;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka piękna jesteś :((((

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz świetne włosy i bardzo ładne zdjęcia :)!

    pozdrawiam!

    feelthewell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia i masz rację! Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia!:)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)
    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z Tobą, największym wrogiem jesteśmy my sami i to z sobą musimy stoczyć najcięższą batalię!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ladnie wygladasz, a co do posta, to rowniez sie zgadzam, jak sie przelamiemy, bedzie okej!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zgadzam się z Tobą, trzeba cały czas próbować czegoś nowego, bo skupiając się tylko na jednej rzeczy mamy mniejsze szanse na osiągnięcie sukcesu...

    zapraszamy Cię do udziału w KONKURSie, w którym można wygrać post promujący!

    Pozdrawiamy!
    Ajina i Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo podoba mi się post :) obserwuje (jesli u mnie ci się spodoba możesz zaobserwować również) POZDRAWIAM !
    http://paulinandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;)
    zapraszam serdecznie do mnie z całego serduszka proszę cię o po klikanie w linki w ubraniach to dla mnie ogromnie ważne odwdzięczę się dobro do nas powraca :*
    Obs za obs ?? zapraszam serdecznie do mnie kochana :*
    http://nicole-500.blogspot.com/2015/04/paczuszka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  35. ale cudne zdjęcia, ogólnie przejrzałam twojego bloga i ładna jesteś bardzo haha, zazdroszcze:))
    + skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi miło :) -- > Zapraszam!Klikaj:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia : ) Obserwuję tumblra!

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo dobra motywacja :) fajny przykład z Messim!
    Zapraszam do mnie, za każdą obserwację się odwdzięczam!:)
    seecreetivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekne zdjęcia :)

    http://noeellesworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. W twoim poście jest dużo prawdy. Zgodzę się z tym, jednak trochę bym podyskutowala, ale ka∂y ma odmienne zdanie.


    http://ennize.blogspot.com/?view=classic

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne zdjecia

    klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam troszeczkę inne zdanie, ale co do zdjęć to są świetne *.*

    http://thehandleofthewindow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawy post i super zdjęcia:)
    strasznie spodobal mi sie twoj blog , musze wpadac czesciej i licze na kolejne posty! :)
    obserwujemy ? ja już angelica-gurgull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia :) Zgadzam się z Tobą, mówisz wiele prawdy na ten temat :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja, naprawdę bardzo spodobało mi się to połączenie.
    Co do tematu postu to w 100 % się z Tobą zgadzam :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! :) Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja, bardzo lubię oglądać zdjęcia "w plenerze" :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia :* Zgadzam się z Tobą w 100% :]
    Masz bardzo ładny blog ;]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram