Valentine's Day

07:49


Hejka kochani!
Z okazji Walentynek życzę Wam miłego, pełnego niespodzianek dnia i oczywiście żebyście spędzili go z najbliższymi Waszego serca. Ja będę go ucztować ze znajomymi w kinie, więc zapowiada się ciekawie. Później planujemy zorganizować sobie małe walentynkowe przyjęcie. Może i nie należę do osób, które kochają to święto, po prostu traktuje je jak normalny dzień, ale spędzone w dobrym towarzystwie wiem że będę dobrze wspominać.





A Wy co sądzicie o Walentynkach?
Jak je spędzicie? 

You Might Also Like

41 komentarze

  1. ja siedzę cały dzien w domu bo jestem chora ;/
    obserwuję :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za walentynka, może dlatego, że jestem singlem, ale co poradzić hehe :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  3. Hello,
    You have a nice blog :)
    i am following you on GFC now, you can also follow me back please !
    Kisses ! <3
    My blog: www.mehtapslifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam tak samo jak ty , że walentynki to dzień jak każdy inny :) poza tym super wyszłaś na zdjęciach a koszulka jest boska :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com <---pomożesz,klikając w linki ? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. również traktuję je jako normalne święto ;D jednak spędzam je z przyjaciółmi
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie walentynki to dzień, jak co dzień. Nic szczególnego :D

    Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga : Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. you look good dear!
    Happy valentine dear!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zrobiłam oddzielny post o walentynkach, więc zapraszam do mnie do poczytania. co do tego jak je spędziłam to tak samo jak każdy inny dzień, czyli ze swoim chłopakiem, a później z przyjaciółką, no i zaczęłam być chora, heh.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie też jest to normalny dzień, co na pewno się zmieni gdy znajdę tego jedynego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjecia :)
    A walentynki zaliczam do udanych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia, a walentynki były nawet ok :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nową notkę :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Walentynki nie są dla mnie jakimś szczególnym dniem prawdę mówiąc ;) Śliczne zdjęcia! :*

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym roku nie obchodziłam Walentynek. Ładne zdjęcia :)

    http://dropintheoocean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia, świetny klimat <3
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A na jaki film się wybraliście? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię walentynki, choć tak naprawdę ich nie obchodzę :-)
    thought garden - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. My nie obchodzimy walentynek :) Ale u Ciebie piękna walentynkowa stylizacja ♥ Ślicznie ! Zapraszamy do nas na nowy post !
    http://travelwithrebels.blogspot.com/2015/02/pakujemy-sie-bagaz-podreczny-i-walizka.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja obchodziłam walentynki ze swoim chłopakiem, byliśmy na premierze 50 twarzy Greya. :) Ślicznie się dzisiaj ubrałaś!

    Zapraszam do mnie. :) Liczy się każdy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, ze dobrze się bawiłaś ;3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja obchodziłam walentynki ze swoimi ukochanymi przyjaciółkami <3 śliczne zdjęcia, masz bardzo ładny uśmiech <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :) Miło się czytało ♥

    Zapraszam na mojego nowo założonego bloga www.cuteedoll.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety nie obchodzę Walentynek bo twierdzę że jesli kogoś się kocha to uczucie okazuje się mu przez cały rok a nie przez jeden dzień.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przekochane zdjęcia :)
    Ja nie mam nic do walentynek, choć jakoś za bardzo ich nie obchodzę :)
    dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcie, ja walentynek nie obchodzę, dla mnie jest to normalny dzień :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja świętuję 15 lutego - Dzień singla haha

    Alexa Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post i super blog!
    Co powiesz na obs za obs?
    Zapraszam do mnie:

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja nie obchodziłam walentynek.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Walentynki dla mnie to także dzień jak co dzień, a w tym roku spędziłam je z rodziną! :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. No ja się spędzi w super towarzystwie to zawsze jest super, bez względu czy walentynki czy nie haha :D.
    Ja w sumie siedziałam wtedy w domku, ale było bardzo fajnie :D.
    Śliczne zdjęcia, takie tematyczne :*
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie obchodzę jakoś szczególnie walentynek... dzień jak co dzień..

    Zapraszam na mojego bloga! Dopiero zaczynam i miło by było gdybyś skomentowała lub zaobserwowała.
    MÓJ BLOG ♥ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha, no cóż :D Ja spędziłam walentynki na zdjęciach, więc też w dobrym towarzystwie :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój blog jest zaskakująco fajny, przyjemnie się go przegląd ;) Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/next-lazy-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja Walentynki spędziłam w łóżku z moją jedyną miłością - jedzeniem, haha. Masz przepiękny uśmiech, cudowne zdjęcia i wygląd bloga. :) Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ależ Ty roześmiana jesteś wciąż :)))
    xiness.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram