All You Had To Do Was Stay!!!

05:34



Czasem spotykamy w naszym życiu osoby, które najpierw są naszą bratnią duszą a później odchodzą. Czujemy się wtedy skrzywdzone, samotne i w jakimś sensie wali nam się świat. Jednak myślę, że życie jest sprawiedliwe, może nie w tej danej sytuacji, ale kiedyś ta osoba poczuje się tak jak my. I kiedy nadejdzie ta chwila wiele osób uważa, że oni sami są sobie winni i powinni przeżyć to samo co my. Chciałam napisać ten post byście nie popełniały tego błędu. Mimo, że te osoby zachowały się potwornie to wcale nie zobowiązuje nas do tego byśmy zachowały się tak samo podle jak oni. Pokażmy, że jesteśmy warte więcej niż oni i podejdźmy do nich w tych trudnych chwilach oraz pocieszmy ich. Oni i tak mają wystarczającą kare, że nie docenili jak wartościową osobę mieli przy sobie. I zrozumią, że wszystko co mieli zrobić to zostać przy nas. Wiem, że trudno jest wybaczać ale nie róbmy tego dla nich, tylko zróbmy to dla nas samych!






You Might Also Like

70 komentarze

  1. Życie bardzo często czegoś nas uczy i każda porażka nie jest taka obojętna.
    Fajne pozytywne zdjęcia
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś i bardzo ładne zdjęcia!
    http://queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog masz wspaniały, świetnie piszesz, oby tak dalej :) http://tojaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie ;)

    http://loveyourlifexantonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia piękne ♥
    .. a do tego jesteś bardzo fotogeniczna, masz taki śliczny uśmiech :)


    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak miałam z jedną osobą, niby się ze mną przyjaźniła, ale obgadywała mnie za plecami. Nie zamierzam robić tego co ona mi zrobiła, bo wiem, że to nie miłe. Za to teraz mam 4 prawdziwe przyjaciółki, a ona nie.
    Świetne zdjęcia. Masz piękny uśmiech.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post i rewelacyjne zdjęcia. Prowadzisz świetnego bloga
    Jakbyś mogła to zajrzyj do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia! ♥

    maguul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie piszesz, przyjemnie się czyta. Warto wybaczać, warto dawać drugą szanse.
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. masz dużo racji :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mądrze napisane :) Popieram! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne wlosy ;)

    zapraszam do mnie :*
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :)
    idreamonlyaboutmusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokłądnie wiem o co Ci chodzi... miałam kiedyś bliską "przyjaciółkę", która jednak była fałszywa, i cały czas lubiła się z inną. Minęło kilka miesięcy i już pewnie nawet o mnie nie pamięta :(

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie ładne miejsce ;)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zdjęcia, a jezioro w tle - świetne! :) Masz bardzo ładny uśmiech.

    Arleta! Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli ktoś chce, zrobi wszystko by zostać w naszym życiu. :)

    Może obs za obs? Zacznij i napisz u mnie :)
    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Straciłam wiele "Fałszywych osób" które zawsze chciały wrócić jednak nie dostawali takowej szansy.
    mam prośbę zadasz parę pytanek pod tym postem do Q&A?
    Xcarli3x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnie zdjęcie mnie zauroczyło :)

    Zapraszam w wolnej chwili: KLIK_BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyszłaś :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja straciłam bff, z którą znałam się 12 lat.. ale tak już chyba miało być.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne miejsce na zdjęcia. Jesteś taka śliczna. Masz piękny uśmiech. Notka dobrze napisana, życiowa bardzo. Mój blog - > KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Utrata przyjaciela lub innej osoby boli. Kiedy odchodzi, może nawet przyjaźni się z kimś innym. Czujemy się nieco zazdrośni, ale widocznie tak musi być...
    Śliczne zdjęcia!
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia ! ;) ciekawy post ;)
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, pogoda jak na wiosne ;3
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też miałam taką osobę, z którą pisałam i gadałam po 8h dziennie. Potem zniknęła. Teraz gadamy jak koledzy, ale dobre to niż nic ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mamy środek zimy, a te zdjęcia wyglądają całkiem wiosennie. Co się dzieje z tą pogodą? :D

    Korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię do odwiedzin mojego bloga, gdzie właśnie opublikowałam relację z tego koncertu Rafała Brzozowskiego. Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się ten post :) Masz rację, nie musimy popełniać tych samych błędów. Musimy być rozsądniejsi :)
    Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna piosenka, bardzo pasuje do tego co piszesz. Każdy z nas przechodził przez taką sytuację gdy zostawaliśmy sami, lecz po deszczu przychodzi słońce i to właśnie na nie każdy w swoim życiu powinien czekać ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia widać spacer i przemyślenia udane ;)

    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia! Zapraszam na bloga:)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam Twoje zdjęcia, są przepiękne :)

    Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz naprawdę wspaniałego bloga. Jestem tu pierwszy raz, ale piszesz ciekawie i z sensem więc postanowiłam przeczytać parę notek wstecz. Oby tak dalej!
    Zapraszam też do siebie : maymiodek.blogspot.com
    Może znajdziesz coś dla siebie, co mogłoby Cię zainteresować! :)
    Oczywiście - dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne zdjęcia:).

    obserwuje:*
    nickyjxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się, powinniśmy pokazać się z lepszej strony niż ta osoba xyz, co tak nas zawiodła i odeszła :))))
    WRÓCIŁAM NA BLOGA! moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Też jestem za tym, żeby wybaczać! Nawet jeśli nie dla osoby, która nas zraniła, tylko właśnie dla nas samych, dla własnego spokoju :)

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię czytać takie posty tematyczne, masz rację, nie warto być tak samo podłym dla osoby która skrzywdziła wcześniej nas :*

    BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie to napisałaś, aż poruszyłaś w pewien sposób moje serce :)
    dreamsoutxx.blogspot.com - KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia. Ta piosenka wpasowuje się w tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja juz kilka razy zawiodlam sie na ludziach, mimo to nawet teraz jestem gotowa im pomoc

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Ostatnio czytałam, że takie przepiękne, normalnie cudowne, (aż sama zazdroszczę) włosy ma tylko około 5% populacji. Pamiętaj, nigdy ich nie ścinaj, a co do piosenki, którą podałaś, świetnie pasuje do treści postu. Kurcze, świetnie piszesz, masz talent, rozwijaj się w tym kierunku. Ja też kilka razy zawiodłam się na ludziach, ale podobnie jak dziewczyny wyżej piszą, też jestem gotowa im pomóc, kiedy zajdzie taka potrzeba.

    Wpadnij do mnie. ♥
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zostałaś nominowana do LBA c: <3
    karoliina-kari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety ludzie przychodzą i odchodzą ,a my musimy to znosić :/
    Masz prześliczną urodę!:)
    http://zuzanna-ratajczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Często tak jest, że te osoby, na których nam zależy najbardziej, odchodzą...

    Świetne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Podejście wzorowe , jestem tego samego.zdania co Ty :)

    Zapraszam www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiem, że trochę nie na temat ale masz bardzo ładne włosy. Sama mam kręcone ale twoje kręcą się świetnie, nie puszą się ani nic z tych rzeczy :) może napiszesz coś o ich pielęgnacji ? :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Każdy z nas chyba spotkał się z taką sytuacją, ja też ale widząc z biegiem czasu dobrze jest jak się stało ;)
    Masz świetny uśmiech! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  50. masz przepiękny uśmiech, post jak zwykle super!! :)

    Serdecznie Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  51. Super zdjęcia!!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne zdjęcia :)
    Śliczny jest ten outft.
    Ładny wygląd :*
    http://byyolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładne zdjęcia :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękne zdjecia :)
    www.blog017.blogspot.com - serdecznie zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne zdjęcia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia.
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz zrób to i do komentarza w poście dopisz "Obserwuję". Na pewno się odwdzięczę.
    Zapraszam na nowy Outfit.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  57. Nice pictures!
    love the view
    i'm following you, kindly follow back
    www.dimplekhadi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram